Fandom

Šampióni

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře28 Share

League-of-Legends-Dominion-LoL.jpg

Šampióni ligy League of Legends

Champion Editovat

Champion (Šampión) je bytost nebo osoba, která byla předvolána vést bitvu v League of Legends na Field of Justice .

PříběhEditovat

Jelikož byla Liga Legend založena k zabránění dalších Runových Válek ve Valoranu, tak bylo umožněno neutrálně orientovaným summonerům povolávat výjimečné jedince, známé jakožto šampióny, do bitev v Poli Spravedlnosti, s cílem urovnávat spory. Tito šampióni se připojují k Lize z různých důvodů. Někteří jsou vojáci, kteří přísahali bránit svůj stát a bojují v národním zájmu. Jiní jsou známí válečníci, kteří se chtějí prokázat proti těm nejlepším ve Valoranu. Další jsou vězni v Lize, nuceni poslouchat její příkazy. Ostatní jsou dokonce prapodivné stvůry z jiných světů, doufající, že nastolí stabilitu nebo svár na Runeteře. Ať jsou zde z jakéhokoliv důvodu, získali si zájem Ligy Legend. Aby se mohl potencionální šampión, který prokázal své kvality, připojit k Lize, musí cestovat do Institutu Války, kde podstoupí soud. Zde bude určený summoner zkoumat jeho mysl, aby stanovil jeho motivy. Po pravdě, motivy potenciálního šampióna mají jen malý vliv na to, zda bude nebo nebude přijat do Ligy. Primární účel soudu je zjistit, zda je jedinec schopen podělit se o svou mysl se summonerem, což jim umožní sdílet jejich duševní myšlenky a jednat jako jeden. V případě, že potencionální šampión projde jejich soudem a bude souhlasit s vyvoláváním, stane se oficiálním Ligovým šampiónem.

VývojEditovat

Riot Games vyvíjí stále nové šampióny do League of Legends. Každý šampión je samostatně tvořen a má unikátní schopnosti. Někteří mají brutální sílu, jiní vynikají v magii. 40 šampiónů bylo ve hře při vydání hry. Kolem 8 šampiónů je ve vývoji v tuto chvíli. Jednou týdně je volně k dispozici 10 šampiónů k hraní. Všichni šampióni se dají koupit za IP nebo RP v obchodě.

Tvorba šampiónůEditovat

V období mezi AmumuSquare.png Sad Mummy, Dr. MundoSquare.png Madman of Zaun, Lee SinSquare.png Blind Monk, AhriSquare.png Nine-Tailed Fox a AnnieSquare.png Dark Child představila League of Legends několik bláznivých, nekonvenčních a vysloveně drsných osob.

League of Legends Champions Retrospective06:14

League of Legends Champions Retrospective

Vytvořit působivého šampióna je naší vášní, velké množství péče a úsilí jde do jejich precizní tvorby. Vaše vášeň je pro nás motivací. Naučili jsme se spoustu věcí z diskuzí našich fór a zapálených bitev ve Fields of Justice. V tomto videu naši spoluzakladatelé Brandon “Ryze” Beck a Marc “Tryndamere” Merrill a několik lidí z týmu tvorby šampiónů Vám dají ochutnat "tajné omáčky", která tvoří šampióny League of Legends.

AtributyEditovat

Šampióni se dají dělit do několika kategorií, a to podle jejich schopností či tagů udávaných Riot Games.

AtributyEditovat

Neoficiálně dle ceny za schopnostiEditovat

CenaEditovat

Každý šampión je zařazen do určité cenové třídy, dle jeho unikátnosti.

Dle ceny IP IPEditovat

Dle ceny RPRPEditovat

Nově příchozí šampiónEditovat

Ivern
Ivern

Nový šampióni a změny starýchEditovat

Kromě tvorby nových šampiónů Riot pracuje i na změnách šampiónů:

  • Herních mechanizmů šampióna
  • Vizuální vzhled
  • Kompletní vizuální i herní přepracování

Někdy se pracovníci Riotu prořeknou nebo naznačí informace i o nových šampiónech hodně do budoucna. Někteří z nich jsou pak vytvořeni, jiní úplně změněni nebo dokonce i zrušeni.

Týdení RotaceEditovat

Sezóna 2016 - 29.11.2016
AsheSquare.png
Ashe
450 IP
260 RP
BardSquare.png
Bard
' IP
'
RP
DariusSquare.png
Darius
6300 IP
975 RP
KarmaSquare.png
Karma
3150 IP
790 RP
NidaleeSquare.png
Nidalee
3150 IP
790 RP
OriannaSquare.png
Orianna
4800 IP
880 RP
Rek'SaiSquare.png
Rek'Sai
' IP
'
RP
SyndraSquare.png
Syndra
6300 IP
975 RP
UrgotSquare.png
Urgot
3150 IP
790 RP
VayneSquare.png
Vayne
4800 IP
880 RP

Seznam šampiónůEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki