Fandom

Ao Shin

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Ao Shin je zrušený šampión.

Vývoj Editovat

Když se mluvilo o vydání Ao Shina, vědělo se, že před ním budou vydáni ještě dva další šampióni (dnes víme, že to byli JinxSquare.png Jinx a YasuoSquare.png Yasuo)

Kvůli problémům s produkcí se neočekávalo, že by měl být vydán dříve než v roce 2015. Nadále byl opět odložen na začátek roku 2016 kvůli technickým a tematických nejasnostem.

Nový dračí šampión pojmenovaný Aurelion SolSquare.png Aurelion Sol je potvrzeným Ao Shinovým nástupcem.

Náhled na šampióna Editovat

Od sixtwo

AoShin ConceptArt.jpg

Jak se komunita League of Legends rozrůstá po celém světě, ovlivňuje to a inspiruje naší hru. Mysleli jsme, že by mohlo být zajímavé ukázat vám jednoho z našich šampiónů, ještě, když je v prvních fázích vývoje, Zde je Ao Shin, mocný drak a ochránce přírody. Legenda říká, že když bude Ionii nejhůř, sestoupí z nebes.

Začněme s inspirací pro jeho jméno: Ao je příjmení mytologických dračích králů, kteří vládnou počasí a vodě.To nám rovnou prozrazuje, že toto stvoření je mocné, elegantní a naprosto povznesené nad lidská pravidla a zájmy. Shin může znamenat mnoho věcí, například prosperitu. Také to ale může znamenat začínající bouři. Ao Shin představuje tuto elementální dualitu, v jednom momentě může přinést svým spojencům osvěžující déšť a v druhém svolat na nepřátele bouřlivou vánici.

AoShin Concept.jpg

Komunita už dlouho požadovala dračího šampióna, ale my věděli, že to nemůžeme jen tak odbýt. S každým novým šampiónem se snažíme posunout hranice technicky i kreativně možného. Ao Shin není výjimkou. Jednou z výzev, na kterou se těšíme, je zvládnutí jeho unikátní anatomie a pohybu, což jsou oboje úplně nové dimenze na poli tvorby. Je příliš brzo na to prozrazovat detaily, ale opravdu jsme velmi natěšení na to, jak se bude pohybovat na bitevním poli.

Ao Shin zatím není připraven k vydání, protože spousta věcí ještě potřebuje doladit a změnit. Ale chtěli jsme s vámi sdílet naší inspiraci a nechat vás se podívat na první myšlenky jeho vývoje a designu. Snad jste z něj stejně nadšení jako my, budeme na něm dále pokračovat!

Zajímavosti Editovat

  • Ao Shin se objevil v komiksu UdyrSquare.png Udyra, ochránce duší.

V síti Wikia

Náhodná Wiki