Fandom

Bandle City

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře3 Share

Bandle City.jpg

Bandle City

Bandle City je městský stát na jihovýchodní části Valoranu.

Tradice

Rasa je popsána v Yordle.
Bandle City Crest icon.png

Erb Bandle City

Bandle City je uzemí rasy Yordlů.  Drtivá většina Yordlů žije právě zde, na jihovýchodní části Valoranu, bezpečně schovaní za horou Sablestone. Před stoletím byli Yordlové kočovná rasa a cestovali po celém uzemí Valoranu mnoho let. Nakonec se ale usadili v údolí Ruddynip, kde se moderní město Bandle nachází. Zatímco jejich život může připomínat spíše ten venkovský, samotné město má velké množství tajemství a intrik. 

Vláda

Bandle City má velmi komunitní vládu s různými úředníky, kteří dohlížejí na určitou oblast. Současným vůdcem tohoto státu je primátor Dennison Jadefellow.
Bandle City Crest.jpg

Znak Bandle City

Armáda

Co yordlové ztrácejí na výšce, dohánějí jejich výzbrojí a pracovitostí .

  • Městská Armáda The Megling Commandos - je něco jako legenda v městě Bandle. Mají historii, která může pokrýt celé jedno století a zůstává nejstarší vojenskou jednotkou v provozu. Je známá pro svojí odvahu a statečnost, stejně jako jejich bezohlednost a vraždící záměry. Proto taky získala pověst nejvíce respektované yordlí armády po celém území Valoranu a pouhým vyslovením jejich názvu zastraší spoustu yordlů a lidí. Právě pro tyto příběhy se TristanaSquare.png Tristana přidala k jejich armádě.
  • Tumblr lowi0o80HQ1qiy34zo1 500.jpg

    Yordlí plakát

    Zpravodajská Služba The Scout of the Mothership - yordl TeemoSquare.png Teemo je považován za největšího průzkumného specialistu. Nicméně těm, co vědí o jeho skutečných činech, je jasné, že  Teemo  je ve skutečnosti úplně někdo jiný - bez váhání nejvíce neochvějný vrah v městě Bandle. Teemo si tak neuvěřitelně přál blaho jeho lidu, že chodil často ven, hledal své nepřátele a po jejich porážce si přivlastňoval jejich města či vesnice. Když Teemo někoho hledá, vždy ho najde a ukončí jeho život zvláštní toxickou ajuntou, kterou hledá v nedalekých džunglí Kumungu. Jeho blízcí přátelé prozrazují, že pokaždé, když nastražuje své pasti a léčky, něco se v něm vypne, a tak ho tíha všech zmařených životů netrápí. 
  • Atentátní letka The Screaming Yipsnakes - využívala Průzkumnou Operační Front-line Helikoptéru, vzdušné vozidlo, které bylo ale nyní nahrazeno Light Operation Lander, jakožto opěrnou páteří Bandle City Expedičního Sboru. CorkiSquare.png Corki byl zdaleka nejznámějším v této vysoce aktivní skupině. On a jeho letka brázdili nebe Valoranu, mapovali krajinu a jejich dechberoucí akrobacie fascinovala diváky. V době konfliktu letka vedla odvážné mise, které byly hluboko za nepřátelskými liniemi, a analyzovali tak nepřátelské formace i převáželi důležité informace napříč nebezpečnými zónami.

Vztahy

Demacia

Bandle City sdílí relativně dobré vztah s městským státem Demacia. Jako velvyslanec mezi těmito dvěmi městskými státy působí PoppySquare.png Poppy.

Bilgewater

S Bilgewater yordlové neudržují dobré vztahy, protože piráti útočí na jejich vesnice a jiné osídlené oblasti.

Piltover

Je třeba poznamenat, že ačkoliv je Piltover spojenec Demacie, existuje zvláštní spojení mezi Bandle City a Piltoverem. Mnoho největších mozků v Bandle City se rozhodlo odejít právě do Piltoveru, aby mohli studovat na Piltoverské univerzitě. Nejinteligentnější yordle, který žije v Piltoveru, je HeimerdingerSquare.png Heimerdinger, dále zde působí RumbleSquare.png Rumble a ZiggsSquare.png Ziggs. Některé vojenské vybavení Bandle City pochází z Piltoveru, příkladem jsou letadla Yipsnakes a městské obranné zdi a věže.

Ionioa

Zdá se, že mezi těmito dvěma městskými státy vládne neutralita kvůli malé asociaci. Nicméně malou výjimkou je KennenSquare.png Kennen.

Kennen se narodil v Bandle City a už od mala byl posedlý bezmeznou energií, kterou bylo možno omezit jen jeho zneklidňující rychlostí. Jeho úžasný dar zůstal bez povšimnutí, dokud nenarazil do vnější stěny Placidia v Ionii. Když se o Kennenovi doslechl řád Kinkou, byl rychle a tiše předvolán a zjistil, že role Heart of the Tempest mu vyhovuje. Mohl tak šířit slova i tresty řádu Kinkou po celém kontinentě. I když podle Řádu nesmí favorizovat jednu stranu, zdá se, že je více oddaný Ionii, a i proto za ní bojuje v Lize .

Historie

Zmizení yordlí dívky

Malá, fialová yordlí dívka pojmenovaná LuluSquare.png Lulu jednoho odpoledne zmizela. Byla naposledy viděna na náměstí a yordlí děti později prozradily, že dívka mluvila s velikou světluškou, která uvízla v ptačí budce. Dívka jí vytáhla, pronásledovala a náhle zmizela jako mávnutím kouzelného proutku. Yordlové tvrdili, že děti musely mít halucinace, ale během nedávných Runových válek se nedá s jistotou říct, jestli to, co děti viděli, byla pravda či ne.

Bandle City a jejich Mateřská loď

Nad městem Bandle leží mohutná, nedokončená raketa s názvem Mateřská loď. Neexistují žádné záznamy, které by prozrazovaly, odkud tahle loď pochází. Ústní historie ale říká, že loď zde byla ještě před yordly a že přišla urovnat údolí Ruddynip. Loď je pro yordlí kulturu ikonou po celém světě a bylo rozhodnuto opravit rozbitou kostru lodě. Bohužel skutečná spolupráce skončila pouze několika rozpracovanými projekty.

Železná velvyslankyně Demacie

Poppy 5.jpg

Klenot Války Poppy

Před lety byl slavný yordlí kovář Blomgurn pověřen vytvořením slavné helmy pro městský stát Demacia . Když se to dozvědělo vrchní velení v Noxusu , dva z jejich nejlepších vyzvěďačů přepadli Blomgrunův karavan, který byl na cestě do Demacie. Blomgrunově dceři, která jela právě s ním, se povedlo utéct i s helmou. Bezmocně sledovala, jak byl její otec krutě zabit, a i navzdory tomu poté přinesla helmu do Demacie sama. Když demajský generál spatřil odhodlanost v slzách jejích očích, rozhodl se požádat vedení města, aby se tato dívka stala velvyslankyní mezi těmito dvěmi městskými státy. Yordlí velení souhlasilo, a tak se PoppySquare.png Poppy této práce ujala s hrdostí.

Koláček z Mateřské lodi 

Jednou místní dráteník jménem Beardly Kittle objevil zkamenělý koláček, který vypadl z Mateřské lodě. V té době svědci prohlašovali, že viděli na několik sekund blikat světla za lodí. Yordlí vědci se to snažili prozkoumat, i když se jim zdálo velmi nepravděpodobné, že by se Mateřská loď někdy v blízké době měla obnovit. Nicméně i tento objev vyvolal v Bandle City nesčetné oslavy a starosta Dennison Jadefellow prohlásil, že tenhle den se stane městským svátkem.

Poppino výročí zničeno

Pirát Tiresias Ellington a jeho posádka se v Bundle City nalodili a zamířili do Demacie , přičemž vyhodili celý náklad, jež se na lodi nacházel. Ačkoliv Teemo a Tristana byli dostatečně silní na to, aby porazili piráty, nedokázali zachránit vyhozený náklad. Tento náklad měl sloužit jako příprava na oslavu PoppySquare.png Poppy a jejího jmenování velvyslankyní mezi Demacií a Bandle City. Bandle City se odvolal k Lize legend , aby jim město Bilgewater vyplatilo odškodné za zničení nákladů na Poppiinu oslavu. Bilgewater ale odpověděl, že není zodpovědný za několik nezávislých pirátů. 

Pokus o únos Mateřské lodi

JoJ27.jpg

Teemo míříci na utíkajícího Veigara

Bylo zjištěno, že za loupeží podkovy a vloupáním do obchodu s balóny nebyl nikdo jiný než VeigarSquare.png Veigar. Ukradl tyto věci, aby je použil na únos Mateřské lodi z Bandle City. Tvar podkovy mu dovoloval dokonale proklouznout pod vrch lodi a začarované balóny hrozily, že loď zvednou ze země.

Veigarův plán byl nakonec zmařen hejnem ostro-křídlých hus přilétajících ze západu. Hejno prolétlo nad Mateřskou lodí a prasklo všechny balóny, kromě toho Veigarova. Tváří v tvář blížící se náhodné porážce, odpoutal Veigar poslední balón z podkovy a vznesl se do nebe. Ligový šampión TeemoSquare.png Teemo, který právě dorazil, zamířil na Veigara a jedinou šipkou propíchl jeho balón. Droboučký Mistr Zla se tak propadl do lesa hned za hranicemi města. Městským úředníkům se přesto nepodařilo ho lokalizovat, i když nejspíš unikl z bitvy pomocí kouzelných prostředků. 

Mateřské lodi se jako zázrakem nic nestalo. Mnohým divákům se, nicménně, zdálo, že se mírně naklonila do leva.  

Ztracená yordlí dívka se vrací

Lulu OriginalSkin.jpg

Lulu hrající na schovávanou

Malá, fialová yorldí dívka LuluSquare.png Lulu, která se údajně ztratila před stovkami let se zázračně objevila mladší a zdravější, než by měla být, i když trochu povyrostla. Během její nepřítomnosti se naučila ovládat magii a získala nového přítele Pixiho.

Lulu se snažila připojit k obyvatelům Bandle City, ale bohužel to nedopadlo dobře. Vedla všechny děti hrát si na schovávanou a dočasně je měnila do květin a zvířat, aby okořenila hru. Bohužel rodičům dětí se to vůbec nelíbilo a trvali na tom, aby Lulu opustila yordlí město. Lulu tedy dobrovolně odešla a později se přidala k Lize , aby zjistila, jestli se jí díky tomu podaří zapojit alespoň ke zbytku Valoranu .

Objevil se chybějící článek

Pro většinu čas letí, ale ne pro GnarSquare.png Gnara,který se narodil před milénii a byl celou dobu chycen v

Gnar OriginalSkin.jpg

Gnar prozkoumává okolí.

pravém ledu, doslova zmrazen v čase. Civilizace se rodily a hroutily, mezitímco byl Gnar svědkem všeho, co se za ta léta stalo. Ale ani pravý led ho nemohl udržet napořád- poté, co se dostal na svobodu, se toulal Runeterrou dokud nenašel svoje yordlí potomky. Ale jak brzo zjistili, v tom malém chlapci se skrývá nestvůra.

Šampioni

Šampión Souvislost
CorkiSquare.png Corki,Odvážný bombometčík Bandle City; hlavní pilot Screaming Yipsnakes
HeimerdingerSquare.png Heimerdinger, Vznešený vynálezce Bandle City; známý techno-magický vynálezce
PoppySquare.png Poppy, Železná velvyslankyně Bandle City; velvyslankyně v Demacii
RumbleSquare.png Rumble, Mechanizovaný postrach Bandle City; svéhlavý mechanik 
TeemoSquare.png Teemo, Rychlý zvěd Bandle City; člen Skautů mateřské lodi
TristanaSquare.png tristana, Rozkošná pistolnice Bandle City; členka Meglingského komanda
ZiggsSquare.png Ziggs, Odborník na exploze Bandle City; prchlivý experimentátor

Související šampioni

Šampión Souvislost
GnarSquare.png Gnar, Chybějící článek Antický Freljord; prehistorický yordle
LuluSquare.png Lulu, Vílí čarodějka Bandle City; přítelkyně Fae z The Glade
KennenSquare.png Kennen, Srdce bouře Bandle City; člen Kinkou řádu v Ionii
VeigarSquare.png Veigar, Malý pán zla Bandle City; Bývalý člen obchodní společnosti

V síti Wikia

Náhodná Wiki