Fandom

Co jste možná nevěděli EP7

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Zdravím Vás opět po dlouhé době. Jelikož teď nemám moc času, nestíhám psát články každý nový patch, ale nezoufejte, stále mám v rukávech zajímavé informace se světu Runeterry. Dnes si ukážeme co vše (a jak) můžete hrát.

Dělení dle spoluhráčů

  • PvP: hrajete proti lidem (PvP, Custom).
  • PvE: hrajete proti botům (Co-op vs. AI, Tutorial, Custom).

Herní mody

  • Classic: Dva týmy bojují na mapě, cílem je probít se přes bázi a zničit Nexus.
  • Dominion: Dva týmy bojují na mapě, cílem je obsazovat body (věže), tím se ničí nepřátelský Krystal.
  • All Mid: Dva tými hrají spolu pouze na prostřední lajně, úkolem je zničit nepřátelský Nexus.
  • Protect the Queen: Dva tými hrají pouze v půlce lesu, první tým který zabije královnu 7x vyhrává.
  • Draft Racing: Dva tými se snaží proniknou do nepřátelské báze a zabít se u nepřátelské fontány, který tým dosáhne 10 poprav (Execution) výhrává.

Druhy výběru

  • Blind pick: Všichni hráči si vybírají součastně, nevidíte výběr nepřátelského týmu.
  • Draft mode: První hráči v obou týmech (kapitáni) banují celkem 4 hrdiny (kteří se nebudou moci hrát), postupně si vybíráte hrdiny, vidíte nepřátelský tým. Spousta času na změnění run, masteries a kouzel.
  • All random: Všichni hráči dostanou náhodného hrdinu (koupeného nebo volně hratelného) a výběr je hned uzamčen, vidíte nepřátelský tým. Velmi málo času na změnění run, masteries a kouzel.

All Random All Mid (ARAM)

ARAM.gif

ARAM pravidla - animace

Hraje se (kupodivu) All random výběrem (je možni hrát i Draft výběrem - ADAM). Hraje se na Summoner’s Riftu. Je více druhý pravidel (dle vaší zvolené obtížnosti). Ve standarních pravidlech je psáno např: nechodí se do lesu ani na ostatní lajny, zakázáno kupovat GA a Stackovaní předměty (tzv. Snowball), Fortify a Revive je zakázáno brát, nelze se recallovat do báze (musíte prostě umřít), atd. Tímhle modem dostává hra nový rozměr, nevyplatí se zde hrdinové co stakují ani slabý melee hrdinové, vítaní jsou hlavně supporti s healem, hrdinové s plošnými kouzli nebo Gold/Exp aurou/pasivkou, předměty se většinou kupují na regeny, goldy nebo aurové. Více se dozvíte na LoLWiki nebo Foru.

Protect the Queen

ProtecttheQueen.jpg

Dělení mapy

Hraje se Draft výběrem, jeden hráč si musí vybrat ženskou postavu (tím se z něj stane královna). Hraje se na Summoner’s Riftu. Tým, který vybírá hrdinu (ne při banování!) jako druhý, volí na které straně lesu se bude hrát (les je dělěn dle prostřední lajny, tedy Nashor les a Dragon les). Trochu si přiblížíme některé pravidla: Boj začíná odsouhlasemí obou královen (napišou Go v All chatu), je zakázáno chodit expit na lajny nebo jen k lajnám, po zabití královny můžou tými spolu bojovat nebo se mohou přesunou do své půlky lesu - dokud nebude celý tým živí nesmí spolu po ústupu znovu bojovat, zabíjet je povolenou pouze neutální monstra s buffy. Více informací se dozvíte na Foru.

Draft Racing

Hraje se Draft výběrem. Cílem je získat 10 bodů, každá smrt od nepřátelské fontány je za bod. Cest jak dosáhnou vítezství fontány je více - to určujete hlavně výběrem hrdiny a kouzel. Jsou zde tři role: Runners - to jsou ti rychlejší, co se snaží dosáhnou nepřátelské fontány, Deffenders - ti brání bázi před nepřátelským runnerem a nakonec Roamer, který je většinou v lese, warduje, dává pastí a je vlastně první překážka pro runnera. Je zakázáno chodit na lajny, zabíte jakékoliv monstra nebo miniony a expit se po boku lajn. Zdrojem zkušeností a zlatých jsou pouze: zabíjení nepřátelskách hrdinů, dobré pasivní kouzla, vhodný výběr run a gold předměty. Více informací se dozvíte na Foru.

LoL - Draft Racing Nunu & LeBlanc04:28

LoL - Draft Racing Nunu & LeBlanc

V síti Wikia

Náhodná Wiki