Fandom

Corki/Příběh

< Corki

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Příběh Editovat

Když Heimerdinger a jeho yordlí kolegové emigrovali do Piltoveru, přijali vědu jako smysl jejich života a okamžitě přispěli několika přelomovými pokroky techmaturgické komunitě. Co yordlové ztrácejí na velikosti, to kompenzují vynalézavostí. Corki, Daring Bombardier, získal svůj titul testovacím pilotováním jedinečného modelu Reconnaissance Operations Front-Line Copter, vzdušného útočného stroje, který se stal páteří Bandle City Expeditionary Force. Společně s jeho letkou - Screaming Yipsnakes – Corki brázdil oblohu nad Valoranem, prozkoumával krajinu a prováděl vzdušnou akrobacii pro diváky pod ním.

Corki je nejproslulejší letec ze Screaming Yipsnakes - pro udržení naprostého klidu pod nepřátelskou palbou a projevování odvahy, která hraničí až s šílenstvím. Před vstupem do Ligy sloužil v několika výpravách, kdy se často dobrovolně hlásil na mise, které ho vedly za nepřátelské linie, buď za účelem shromažďování informací, nebo doručování zpráv přes nebezpečné oblasti. Liboval si v nebezpečí a nic si neužíval tolik, jako dobrý letecký souboj po ránu. Corki však není jen špičkový pilot. Také si udělal několik úprav na své helikoptéře, většinou jejím vybavením arzenálem zbraní, u kterých někteří spekulují, že jsou víc pro parádu, než pro boj. Když otevřené nepřátelství ustalo jako součást dohody, obklopující utvoření Ligy, Corki byl nucen k odchodu do výslužby, kterou vnímal jako „vypnutí motoru a složení křídel“. Snažil se prorazit s akrobatickým létáním a závody v kaňonech, ale nikdy to nebylo to samé, bez osvěžující vůně střelného prachu létajícím vzduchem kolem něj. Když se Heimerdinger připojil k League of Legends, nebylo žádným překvapením, vidět Corkiho, jak ho brzo následuje, celý natěšený otestovat své odhodlání proti těm nejlepším, jaké může svět nabídnout.

"On je Corki – smrt shůry!"

V síti Wikia

Náhodná Wiki