Fandom

Draft Racing

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře5 Share

Draft Racing je custom mód pro League of Legends. Jedná se spíše o modifikaci jako Capture the Flag nebo fotbal, samotný šampión je totiž "míč". Hraje se v obou částech lesa. V této customce, hráči získávají body tak, že se nechají zabít paprskem v nepřátelské fontáně. Založí se Custom game > Summoner's Rift > Draft Mode. Je tu mnoho rolí jako Runneři, který se musí zabít v nepřátelské fontáně, Defendeři, kteří se snaží zabít runnery. A nakonec tu jsou Roameři, kteří nakupují wardy a snaží se zabít runnery v lese.

PravidlaEditovat

  1. Každý přátelský šampión, který zemře v nepřátelské fontáně (na spawnu či schodech), se započítá jako bod pro jeho tým.
  2. První tým, který získá 10 bodů vyhrává.
  3. Zakázané předměty jsou Banshee's Veil, Guardian Angel, Mejai's Soulstealer, Mercurial Scimitar, Quicksilver Sash, Zz'Rot Portal a Ohmwrecker.
  4. Teleport a Cleanse je zakázán.
  5. Globální ultimátky (např. Pantheon, Shen, Nocturne, Rek'Sai) se nesmí používat pro průnik do báze. Pouze na cesty po jungli.
  6. Nesmí se chodit expit na linku nebo blízko ní.
  7. Nesmí se zabíjet monstra a minioni. Pokud hrozí zničení inhibitorové věže, můžou se zabit minioni u té věže.
  8. Je zakázáno, aby celý tým jen bránil nebo útočil.

RoleEditovat

  • Runner - Musí se dostat do nepřátelské fontány a nechat zabít paprskem z Nexus Obelisku. Dobrý runner má nějakou kombinaci skoků, neviditelnosti, rychlosti nebo nezacílitelnosti.
  • Defender - Musí zastavit runnery, aby se nedostali k fontáně. Dobří defendeři mají kombinaci CC a vysokého poškození. Účinný způsob zabití je u dvou věží nexusu. Další dobří ochránci mají slow nebo stun.
  • Roamer - Je nejvzácnější v týmu a bývá v týmu obvykle jen jeden. Roamerova práce je chodit po jungli, sázet wardy a zabíjet runnery, které potkají. Pokud váš roamer nezabije runnera, tak jej aspoň ho zraní a to bude pro vaše defendery výhoda. Dobří roameři mají skoky, rychlosti, CC, vizi a vysoké poškození.

Jediná možnost jak získat XP je tedy zabíjet nepřátelské šampióny. Ze všech her co jsem hrál se nedostanete na level 6 do 28 minuty, takže s ultimátkama si moc nezabojujete. Runneři jsou třeba Rammus, Fizz, Shen, Zed, Ekko atd., používají Flash, Ghost, Heal nebo Barrieru, kupují předměty na rychlost, redukci CC a obranu. Defendeři jsou například Nautilus, Blitzcrank, Ashe, Darius, Tahm Kench atd, kupují předměty na goldy, wardy a hlavně poškození a používají Exhaust, Ignite, Smite nebo Ghost. Roameři jsou např. Lee Sin, Talon, Olaf, Udyr, Kalista, používají Ignite, Ghost, Flash, Ignite nebo Exhaust a kupují předměty na rychlost, wardy a pak poškození nebo obranu. Většinou jsou 2 Defendeři, 2 Runneři a jeden Roamer. Tělo mrtvého šampióna musí být z větší části na schodech fontány, pokud to není jasné, bod se nepočítá. Zacova, Sionova a Aatroxova smrt se počítá před aktivací pasivky. Při Smite lze použít na monstra, ale nesmí je zabít - počet bonusů je tedy omezený.

LoL - Draft Racing Nunu & LeBlanc04:28

LoL - Draft Racing Nunu & LeBlanc

V síti Wikia

Náhodná Wiki