Fandom

Draven/Příběh

< Draven

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře6 Share

Příběh Editovat

Na rozdíl od jeho bratra Daria, vítězství v bitvě Dravenovi nikdy nestačilo. Dychtil po uznání, chvále a slávě. Poprvé hledal velikost v Noxijské armádě, avšak jeho smysl pro vzrušení byl zle nedoceněn. Žízníc po metodě jak se o “Dravena” podělit se světem, obrátil svou pozornost na vězeňský systém. Tam se postupně vyryl jako celebrita, jíž se toužil stát – proměněním fádní záležitosti poprav v prvotřídní atrakci.

Při Dravenově první popravě šokoval přihlížející, když přikázal odepsanému vězni běžet o život. Těsně předtím, než se ubožákovi podařilo zmizet z dohledu ho Draven sundal bezchybným vrhem své sekery. Brzy se ze všech Dravenových poprav staly veřejné události při kterých Noxijští vězni soutěžili o poslední šanci přežít. Využíval své procesy jako své vlastní jeviště a proměnil popravy v nejpopulárnější formu zábavy. Dováděl diváky k opojnému šílenství, zatímco zoufalí vězni prchali, aby mu unikli. Nikdy se jim to nepodařilo. Odmítaje ponurou, černou uniformu Noxijských popravčích si Draven vybíral zářivý oděv a vytvářel nové, oslnivé smrtící chvaty, aby sám sebe odlišil. Davy se hrnuly, aby Dravena viděly v akci a historky o jeho výkonu se šířily rychle. S rostoucí popularitou narůstalo i jeho tehdy už dosti nafouklé ego. Patřil zkrátka do centra pozornosti. Zanedlouho měřítko jeho ambice přesáhlo Noxijskou populaci. Rozhodl se, že skvostné umění Dravena by měl spatřit celý svět.

"Vrchol je tam, kde ho chci každý den mít."
Draven

V síti Wikia

Náhodná Wiki