Fandom

Ezreal/Příběh

< Ezreal

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře15 Share

Krátký příběh Editovat

Nebojácný mladý dobrodruh Ezreal prozkoumal některá z těch nejvzdálenějších opuštěných míst na Runeterře. Během výpravy do pohřbených rozvalin pradávné Shurimy objevil amulet neuvěřitelné mystické síly. Tento obrovský talisman, nejspíš vyrobený pro jednoho z Vyzdvižených, však na jeho ruku padl jako ulitý a posílil jeho syrové čarodějnické schopnosti do takové míry, že si získal pověst hrdiny, což mu připadalo velmi trapné.

Příběh Editovat

Související příběhy:

Ezreal se narodil s darem ovládat magii, ale také s mnohem silnějším smyslem pro potulování se. Když ho dali do školy, aby se stal zkušeným mágem, rychle ho začalo studium magie nudit.

Časem náš 8 letý génius zmapoval všechny podzemní tunely Piltoveru. Kvalita jeho práce byla tak vysoká, že si vláda Piltoveru odkoupila jeho mapy a najmula si ho jako „Piltoverského mistra průzkumníka“.

Toto určilo další Ezrealovu cestu životem – kvůli archeologii by se vzdal i magie. Od té doby bylo mnoho z Ezrealových dobrodružství sepsáno do romantických příběhů.

Jedno z posledních Ezrealových dobrodružství ho i tak postavilo tváří v tvář jeho druhému osudu – jeho pasivní magické síle. Když prozkoumával pyramidy Shurimské pouště, objevil amulet nepředstavitelné síly.

I přes nepředstavitelnou velikost amuletu (byl stvořen pro bytost 2x tak velkou jako Ezreal), dovoluje svému nositeli kontrolovat a tvarovat magickou energii – poskytovaný zdroj magie je z okolí. To Ezrealovi umožnilo využívat svou přírodní magickou sílu bez jakékoliv námahy - velká výhra pro marnotratného průzkumníka.

Nepříjemnou okolností je, že z nepochopitelných důvodů souzní amulet s vyvolávací magií. To znamená, že se občas Ezreal zničehonic ocitne jako šampión, jak on sám říká, 'vyvolávače, který si umínil, že vyřeší nějaký nepodstatný svět zničující konflikt'.

I přesto se Ezreal domnívá, že být tu a tam vyvolán na Pole Spravedlnosti je malá cena za sílu amuletu.

"Je málo času na studium zatuchlých knih, když se plížíte místy, z kterých tyto zatuchlé bichle pocházejí."
Ezreal

V síti Wikia

Náhodná Wiki