Fandom

Fizz/Příběh

< Fizz

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře15 Share

Příběh Editovat

Před dávnými staletími postavila prastará podvodní rasa tajné město pod horou, ukrytou v moři. I když měly tyto bytosti odvěké nepřátele, město bylo neproniknutelnou pevností a v bezpečí, které poskytovalo svým obyvatelům, se jim žilo stále spokojeněji. Ve Fizzovy však přežíval zvídavý duch, který se nemohl spokojit s tak polštářovým životem. Neschopen ubránit se vábení nebezpečí, si Fizz navykl tajně se plížit z města a vyhledávat potíže. Skrze mnohá dobrodružství se stal mocným bojovníkem s ostrou vynalézavostí, jež mu umožňovala v pohodě unikat z nebezpečí. Jednoho dne se Fizz vrátil, jen aby zjistil, že město je kompletně opuštěné: jeho lidé zmizeli a zanechali tak Fizze bez jediné indicie, která by vysvětlovala jejich zmizení. Bez ničeho co by ho ve městě drželo, Fizz vyhledal trojzubec z očarovaného mořského kamene a vydal se sám na dalekou cestu.

Fizz se toulal oceánem v marném hledání svých lidí po mnoho let, využívajíc schopnosti, které se naučil ve svém dobrodružném mládí, k přežití. Konečně Fizz nalezl Bilgewaterský přístav. Byl natolik fascinován životem nad vodní hladinou, že nemohl odolat a musel ostrov prozkoumat. V jeho nekonečné zvědavosti Fizz bezděčně narušil záležitosti lidí, kteří zde žili, a jeho přítomnost nezůstala bez povšimnutí. Jeho hlouposti naštvali mnoho obyvatel, kteří se nakonec tak jako tak rozhodli, že ho chytí nebo zabijí. Najednou zjistil, že je na molu a totálně obklíčen. Připravil se tedy na návrat do moře i přes zalíbení, které v sobě pro Bilgewater našel. Když však stál na okraji dřevěného mola, na přístav zaútočil masivní drakožralok! Fizz přemohl tu bestii - byl ve výhodě díky svým znalostem podmořského světa a povědomí o slabinách té příšery. A tak, když získal vděčnost a respekt lidí, se Fizz rozhodl v Bilgewateru zůstat. Aby svému novému domovu sloužil co nejlépe, rozhodl se vstoupit do League of Legends.

Když Fizz bojuje, i ti z nejprosolenějších námořníků Bilgewateru vypadají jako banda ožralejch suchozemců. Klika, že je na naší straně.

V síti Wikia

Náhodná Wiki