Fandom

Harrowing

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Slunce zapadá a temnota se vkrádá, plamínek svíce se třepotá a oheň dohořívá. Harrowing začíná.

Shadowisles.jpg

Shadow Isles 2012

SkinyEditovat

Staňte se šampiónem Harrowing příběhu, který jste chtěli vždy říci, jak se nyní vrací Legacy Harrowing skiny po omezenou dobu

Harrowing2013.png

Harrowing 2013

Tajemný dárekEditovat

Překvapte své přátele tento Harrowing a zkuste náš nový Tajemný dárek. Když dáte tento dárek, váš nákup odemkne náhodný skin na vlastněného šampióna vašeho přítele.

Skiny wardEditovat

Udržujte své cesty dobře osvětlené s návratem Harrowing ward, zdarma po omezenou dobu a permanentně za 640 RP.

Další roky:

Legendy o Černé mlze (Harrowing 2014)Editovat

O Stínových ostrovech a Černé mlze, které je obklopuje, se traduje mnoho chmurných legend... A zatím co všichni dobří lidé touto prokletou zemí pohrdají, někdy si její temnota přijde - pro tebe. Černá mlha přichází a odchází jako příliv a občas za takové noci jaká je dnes, se dostala i daleko přes moře... Hledá... pátrá... zabíjí... Tento čas se nazývá - Harrowing (Strašidelnice). Během Harrowingu přicházejí se Stínových ostrovů v Černé mlze duchové. Loví živé, krmí temnotu. Jakmile tě Harrowing pohltí už pro tebe není návratu. Postihne tě kledba a tvým osudem je navěky bloudit v Černé mlze...
No a co jste čekali?! Když si pro vás přijde Harrowing, těžko čekat šťastný konec.
Právě včas... Připravte se přátelé. Harrowing je tady.

V síti Wikia

Náhodná Wiki