Fandom

Icathia

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Icathia je ztracené město v jihozápadní části Valoranu.

Icathia Crest.jpg

Erb Icathie

Zvyklosti Editovat

Icathia je sama o sobě považována většinou lidí za mystické město, ač ti, co věří v její dávnou existenci, prohlašují, že pokud tomu tak bylo, písek už dávno pohltil veškeré její pozůstatky. Věřící se shodují na tom, že se nejspíš rozkládala někde na jižní polovině Valoranu, ale cokoli bližšího se dá považovat za naprosto nepodložené pověsti. Mnoho průzkumníků se již vydalo objevit Icathii, ale to jediné, co se jim povedlo potvrdit je, že akorát tak všechno jižně od Velké Bariéry je zlověstné, děsivé a strašidelné.

Jedno z živoucích stvoření, které již v Icathii bylo a jehož svědectví se dá považovat za alespoň částečně důvěryhodné, je KassadinSquare.png Kassadin. Tvrdí, že našel cestu do ztraceného města následováním roztroušených nápověd ve antických textech. V rozpadajícím se kamenném městě Kassadin našel tajemství, která odmítá sdílet- vize budoucnosti, která se na nás chystá a která ho neuvěřitelně vyděsila. Síla toho místa ho skoro pozřela, a tak musel Kassadin zvolit jedinou možnou cestu ven- vpustit do sebe sílu Prázdnoty. Jako zázrakem překonal mimozemské naléhání, které s tím vším přišlo, a povstal jako něco víc než člověk.

Další stvoření, které navštívilo Icathii, je MalzaharSquare.png Malzahar. Prohlašuje, že se tam vydal na naléhání nějaké neznámé bytosti, kterou jen on, jakožto obdarovaný jasnovidec, mohl slyšet. Hlavní náplní jeho výpovědi, kromě šílených vizí zničujícího chaosu a spojení s tou bytostí, jež ho přilákala, je popis mimozemského města, jehož půvabná přesnost je zdobena drolícími se obelisky a obřími rozpadajácími se sochami temných a děsivých bohů. Když se na ně podíval, jeho oči vídicí, co by ostatní nemohli a ani neměli, se naplnily podstatou Prázdnoty. 

ZajímavostiEditovat

  • Icathia je nejspíš založená na legendě ztraceného arabského města "Iram od the pillars", o kterém se zmiňuje Korán a které se stalo hlavním objektem H.P.Lovecraftovi fiktivní práce. Proto se spousta věcí spojených s Prázdnotou a jejím příběhem zdá být inspirovaná prací Lovecrafta. Malzahar, který objevil Icathii, by mohl zastávat postavu Lovecrafta Abdula Al'hazreda, který našel právě Iram. 

Spojení šampiónovéEditovat

Šampión Pouto
Cho'GathSquare.png Cho'Gath Pravděpodobně místo, odkud přišel do Runeterry.
KassadinSquare.png Kassadin

Místo získání síly.

Kha'ZixSquare.png Kha'Zix Pravděpodobně místo, odkud přišel do Runeterry.
Kog'MawSquare.png Kog'Maw Pravděpodobně místo, odkud přišel do Runeterry, přišel s Malzaharem.
MalzaharSquare.png Malzahar Místo získání síly.
Rek'SaiSquare.png Rek'Sai Pravděpodobně místo, odkud přišla do Runeterry.
RyzeSquare.png Ryze Zastavil další hrozbu dvou Světových run zapálených v Icathii.
Vel'KozSquare.png Vel'Koz Pravděpodobně místo, odkud přišel do Runeterry.

V síti Wikia

Náhodná Wiki