Fandom

Jax/Příběh

< Jax

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře2 Share

Příběh Editovat

Málokdy se stává, že je hrdina definován jeho skutky. Poté vstoupil do ligy dříve než jiní. Takový případ je i Jaxovy, který je v současnosti nejproduktivnějším hráčem v Institut válek zvláštní. Předtím než se přidal do ligy, byl jen nevýznamným žoldákem .Pro důvody známé jen samotnému předchozímu lídrovi ligy, High Councilor Reginald Ahsram, Jax byl vyzvednut na nejvyšší příčku v seznamu kandidátů na obdržení Ligového rozsudku - proces rozhovoru, který buď odmítne nebo přijme potenciálního hrdinu .V jeho případ byl tento sud nejrychlejším v historii ligy, dveře přijetím zazářily a pomalu se otevřely hned jak se tento soud začal. Počase Jax nečelil žádnému zaznamenávanému pozorování ani nepříznivému odrazu.

Jax ukázal, že je okamžitý Teror na Fields of Justici. Samo-vyhlášen "Armmaster of the League" učinil mnoho po sobě následujících vítězství, kterým se do dnešního dne nemůže nic rovnat. Několik Summonerů ligy si všimlo, že viditelná objektivita Leauge of Legends bude ohrožena, zkoušení přítomností neznámého bojovníka.Kvôli tomuto, nový lídrovi ligy (následovník po zmizení Reginalda Ashrama), High Councilor Heyward Relivash, vytvořil speciálně omezení pro Jaxa v boji. Toto bylo něco, co liga udělala prvně a i naposled. Statný bojovník odpověděl stanovením svých vlastních podmínek, na protest povolil sám sobě bojovat jen s mosaznou lampou. Pak liga zrušila své sankce, tresty, omezení, ale on nadále bojuje s jeho věrnou mosaznou lampou.

"Mějte se na pozoru - v Lize Legend bylo nahlášeno prudké zvýšení modřin ve tvaru pouliční lampy."
GragasSquare.png Gragas

V síti Wikia

Náhodná Wiki