League of Legends CZ/SK Wiki

Jhin

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Šampión Příběh Taktika Galerie

JhinSquare.png

Jhin
- virtuos
Cena: 6300 IP / 975 RP
Role: Marksman, Assassin Datum vydání: 01.02.2016
Attackpower.png
Defensepower.png
Abilitypower.png
Difficulty.png
Staty (1. level - 18. level)
Zdraví / Health 540 – 1985 Mana 300 – 1150
Regen. zdraví 5.5 – 14.0 Regen. many 6.0 – 19.6
Síla útoku / AD 53 – 113 Brnění / Armor 20.0 – 79.5
Rychlost útoku / AS 0.625 (+51.0%) Odolnost vůči magii / MR 30
Dosah / Range 550 (na dálku) Rychlost pohybu / MS 325

SchopnostiEditovat

[P] Whisper (Šepot)
Whisper.png

Smrt ve 4 kapitolách: Jhinovi základní útoky potřebují Munici a jeho rychlost útoku nemůže být zvýšena, kromě zvýšení za level šampióna. Jhin může 4 zaútočit, než začne Nabíjet po dobu 2,5 sekundy. Každý 4. útok je Kritický útoky a uděluje bonusové fyzické poškození rovné 15 / 20 / 25% chybějícího zdraví cíle.

Záleží na každém okamžiku: Jhinovi poškození z Kritických útoků je sníženo o 25%, ale udělují mu 10% (+ 4% za 10% bonusové rychlosti útoku) rychlosti pohybu po 2 sekundy.

Navíc jeho Síla útoku je zvýšena o 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 10 / 12 / 14 / 16 / 18 / 20 / 24 / 28 / 32 / 36 / 40% (+ 4% za 10% šance kritického zásahu) (+ 2.5% za 10% bonusové rychlosti útoku).

[Q] Dancing Grenade (Tančící granát)
DOSAH: 550
CENA: 30 / 35 / 40 / 45 / 50 Mana
COOLDOWN: 7 / 6.5 / 6 / 5.5 / 5 s
Dancing Grenade.png

Active: Jhin hodí nádobu na cílovou nepřátelskou jednotku, udělí fyzické poškození. Granát se může odrazit až k dalším 3 nepřátelům.

  • Min. fyzické poškození: 60 / 85 / 110 / 135 / 160 (+ 30 / 35 / 40 / 45 / 50% AD) (+ 60% AP)

Každá zabitá jednotka zvyšuje další poškození granátu o 35%.

  • Max. fyzické poškození: 147.62 / 209.13 / 270.64 / 332.15 / 393.66 (+ 73.81 / 86.11 / 98.42 / 110.72 / 123.02% AD) (+ 147.62% AP)
[W] Deadly Flourish (Smrtící rozkvět)
DOSAH: 3000
CENA: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 Mana
COOLDOWN: 14 s
Deadly Flourish.png

Pasivně: Nepřátelský šampión, který byl zasažen základním útokem Jhina, spojenecké jednotky nebo byl uvnitř Captive Audience.png Lotosové pasti, je Označen po 4 sekundy.

Aktivace: Po krátkém zpoždění Jhin vypálí střelu s dlouhým dosahem ve směru cíle, udělí fyzické poškození prvnímu zasaženému šampiónovi a 65% tohoto poškození ne-šampión jednotkám v cestě.

  • Fyzické poškození: 50 / 85 / 120 / 155 / 190 (+ 70% AD)
  • Ne-šampión poškození: 32.5 / 55.25 / 78 / 100.75 / 123.5 (+ 45.5% AD)

Označený šampión je Root icon.png znehybněn a Jhin získá Rychlost pohybu ze Whisper.png Záleží na každém okamžiku.

  • Doba znehybnění: 0.75 / 1 / 1.25 / 1.5 / 1.75
[E] Captive Audience (Ohromené publikum)
DOSAH: 750
CENA: 40 / 45 / 50 / 55 / 60 Mana + 1 nabití
COOLDOWN: 2 s
Captive Audience.png

Pasivně - Krása smrti: Když Jhin zabije šampióna nebo pomůže zabít šampióna, tak vytvoří vedle mrtvoly Lotosovou past (Lotus Trap).

Aktivace: Jhin položí Lotosovou past do cílové oblasti, ta se po krátké době aktivuje a zneviditelní, trvá 2 minuty. Past Rozkvete do plochy o poloměru 260 jednotek, pokud přes ni projde nepřátelský šampión. Rozkvetená past Sight icon.png zobrazuje všechny nepřátele uvnitř.

Schopnost se postupně nabíjí, Jhin může mít u sebe maximálně 2 Lotosové pasti. Krása smrti nespotřebuje past.

  • Doba nabití: 28 / 27 / 26 / 25 / 24 s

Rozkvetená Lotosová past Slow icon.png zpomalí všechny jednotky uvnitř o 35% po 2 sekundy. Poté exploduje, udělí magické poškození všem blízkým nepřátelům. Ne-šampión jednotky jsou poškozeny za 65% této hodnoty.

  • Magické poškození: 20 / 80 / 140 / 200 / 260 (+ 120% AD) (+ 100% AP)
  • Ne-šampión poškození: 13 / 52 / 91 / 130 / 169 (+ 78% AD) (+ 65% AP)
[R] Curtain Call (Slavné finále)
DOSAH: 25000
CENA: 100 Mana
COOLDOWN: 120 / 105 / 90 s
Curtain Call.png

První použití: Jhin po 10 sekund používá svoji kompletní zbraň, během této doby Sight icon.png zobrazí všechny Deadly Flourish.png Označené jednotky ve velké oblasti a může znovu použít tuto schopnost až 4. Pokud je schopnost zrušena dříve, je cooldown snížen o 10% za každý nepoužitý výstřel.

Druhé použití: Jhin vystřelí kulku ve směru cílové oblasti, která zasáhne prvního nepřátelského šampióna, udělí fyzické poškození všem blízkým nepřátelům a Slow icon.png zpomalí je o 80% po dobu 0,75 sekund.

  • Min. poškození: 50 / 125 / 200 (+ 25% AD)
  • Max. poškození: 150 / 375 / 600 (+75% AD)

Poškození schopnosti je zvýšeno o 2% za každé 1% chybějícího zdraví zasažené jednotky. Poslední výstřel je brán jako Kritický útok a počítají se k němu jeho bonusy.

  • Min. zákl. kritické poškození: 100 / 250 / 400 (+50% AD)
  • Max. zákl. kritické poškození: 300 / 750 / 1200 (+150% AD)

V síti Wikia

Náhodná Wiki