League of Legends CZ/SK Wiki

Kalista

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře6 Share

Šampión Příběh Taktika Galerie

KalistaSquare.png

Kalista
- oštěp pomsty
Cena: 6300 IP / 975 RP
Role: Marksman Datum vydání: 20.11.2014
Attackpower.png
Defensepower.png
Abilitypower.png
Difficulty.png
Staty (1. level - 18. level)
Zdraví / Health 518 – 1929 Mana 232 – 827
Regen. zdraví 6.0 – 15.4 Regen. many 6.3 – 13.1
Síla útoku / AD 53 – 109 Brnění / Armor 19.0 – 78.5
Rychlost útoku / AS 0.658 (+ 56.1%) Odolnost vůči magii / MR 30
Dosah / Range 550 (na dálku) Rychlost pohybu / MS 325

Schopnosti Editovat

[P] Martial Poise (Soustředění na boj)
Martial Poise.png

Kalista nemůže zrušit své základní útoky, ale můžou minout, pokud ztratí dohled na svůj cíl před tím než zasáhnou.

Pokud Kalista započně pohyb během svého základního útoku nebo Pierce.png Pierce, tak dokončí svůj útok a poté skočí směrem k místu pohybu. Martial Poise doskok se vylepšuje s předměty se statem Enhanced Movement a je zvětšen o 25%, když je pohyb od cíle útoku.

Navíc Kalista začíná hru s unikátním předmětem The Black Spear.png The Black Spear (Černý ostěp).

The Black Spear.png The Black Spear (Černý ostěp)
Detail
Aktivace - The Black Spear: Kalista nabídne spojeneckému šampiónovi úmluvu. Pokud souhlasí, předmět se spotřebuje a duševně spojí oba šampióny. Vybraný šampión se změní na Oathsworn (spoutaného přísahou) po celý zbytek hry. Kalista potřebuje Oathsworn spojence pro používání schopností Sentinel.png Sentinel, The Black Spear.png Soul-Marked a Fate's Call.png Fate's Call.
[Q] Pierce (Probodnutí)
DOSAH: 1200
CENA: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 mana
COOLDOWN: 8 s
Pierce.png

Aktivace: Kalista vrhne rychlý a úzký oštěp, udělí fyzické poškození prvnímu zasaženému cíli.

  • Fyzické poškození: 10 / 70 / 130 / 190 / 250 (+ 100% AD)

Pokud pomocí Pierce zabije, oštěp bude pokračovat dále, převezme všechny nabití Rend.png Rend z mrtvoly na další zasažený cíl.

[W] Sentinel (Strážce)
DOSAH: 5000
CENA: 25 mana
COOLDOWN: 30 s
Sentinel.png

Pasivně - Soul-Marked: Pokud Kalista a její The Black Spear.png Oathsworn spojenec zaútočí na společný cíl během 1,5 sekundy, tak udělí dodatečne magické poškození rovný procentu jejich maximálních helthů zasaženému cíli. Tento efek nemůže být použit vícekrát, než jednou za 8 sekund. Zranění je omezeno při útoku na miniony nebo monstra.

  • Magické poškození: 12 / 14 / 16 / 18 / 20% z maximálního zdraví cíle
  • Max. zranění proti minionům a monstrům: 75 / 125 / 150 / 175 / 200

Aktivace: Kalista zavelí duševnímu strážci, pošle jej hlídat zahalenou oblast. Strážce 7x projde tam a zpět po zvolené linii a poskytne vizi ve výšeči před sebou. Strážce je zranitelný pouze útokem zezadu. Pokud zahlédne nepřátelského šampióna, zakřičí a bude jej pronásledovat po 4 sekundy, čímž jej bude po tuto dobu Sight icon.png ukazovat.

Kalista si ukládá nabití Sentinela každých pár sekund, maximálně může mít 2 nabití.

  • Doba nabití: 90 / 80 / 70 / 60 / 50 s
[E] Rend (Vytržení z rány)
CENA: 40 mana
COOLDOWN: 14 / 12.5 / 11 / 9.5 / 8 s
Rend.png

Pasivně: Kalistiny základní útoky, Pierce.png Pierce a The Black Spear.png Soul-Marked bonusové zranění nabodávají nepřátele, zanechají oštěp v jejím cíli po 4 sekundy. Počet oštěpů v cíli není omezen. Tato pasivka není přístupná, pokud je Rend.png Rend ne cooldownu.

Aktivace: Kalista vytrhne všechny oštěpy z blízkých nepřátel, udělí jim fyzické poškození a Slow icon.png zpomalí je po 2 sekundy. Rend.png Rend zranění je zvýšeno o procenta za každý další oštěp po prvním, který vytrhne ze zasaženého nepřítele.

  • Fyzické poškození: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+ 60% AD)
  • Poškození za každý další oštěp: 10 / 14 / 19 / 25 / 32 (+20 / 22.5 / 25 / 27.5 / 30% AD)
  • Zpomalení: 25 / 30 / 35 / 40 / 45%

Pokud pomocí Rend.png Rend zabije, bude cooldown obnoven a Kalista získa zpět 20 many, který se může nabít až na 40 many (když Rend.png Rend zabije více jednotek na jednou)

[R] Fate's Call (Volání osudu)
DOSAH: 1200
CENA: 100 mana
COOLDOWN: 90 / 75 / 60 s
Fate's Call.png

Aktivace: Kalista přitáhne svého The Black Spear.png Oathsworn spojence k sobě, čímž mu znemožní používat schopnosti a udělá jej nezacílitelným po 4 sekundy. Kalistin Oathsworn spojenec musí být v dosahu 1400 jednotek od ní, aby mohla použít Fate's Call.

Během Fate’s Call Kalisttin Oathsworn může kliknout pravým tlačítkem myši do cílové oblasti, čímž do ní vyrazí. Zastaví se o prvního nepřítele, čímž Airborne icon.png vyhodí do vzduchu všechny nepřátele v blízkosti a sám přistane na vzdálenosti maximálního dosahu základního útoku cíle.

  • Doba vyhození: 1.5 / 1.75 / 2 s

V síti Wikia

Náhodná Wiki