Fandom

Kassadin/Příběh

< Kassadin

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Příběh Editovat

Existuje místo mezi dimenzí a světy. Pro některé je to známo jako "Tam venku", pro jiné jako "Neznámo". Nejčastěji je tento prostor nazýván Prázdnotou. Přes její jméno není Prázdnota prázdným místem, ale domovem nepopsatelných věcí, o kterých se nezdálo ani učeným. Ačkoli byly tyto znalosti ztraceny v moderní době, existují tací, kteří nevědomky objeví to, co leží mimo prostory a nebyli schopni se od ní odvrátit. Kassadin je jedním z nich. Byl nucen dívat se na tvář nicoty, což ho navždy změnilo. Jakmile začal hledat poznání, zjistil, že to, co hledal, bylo úplně něco jiného. Byl jedním z mála, který našel cestu k zapomenuté Itachii vyprávěné v pohádkách a skryté ve starobylých textech.

Do rozpadajícího se kyklopského města, jehož tajemství Kassadin objevil a nehodlal se o něj dělit. Tajemství, která ho donutila třást se strachem při představě nadcházejících věcí, které na něj byly uvaleny. Hrozilo, že jej síla místa navždy pohltí, ale Kassadin přijal jediné možné východisko a přežil - nechal prázdnotu uvnitř něj. Jako zázrakem se mu podařilo vyhovět přání cizince, aby šel s ním a ukázal, že je něčím více než člověkem. I když ten den z části zemřel, ví, že musí chránit Valoran před věcmi škrábajícími na brány, čekající na vpuštění a trýznění světa. Chybí jim jen krůček... něco, co připomíná vzhledem ohavnost známou jako Cho'Gath.

"Pokud se díváte do prázdnoty, nemůže být za vámi. Když se díváte na Kassadina, pravděpodobně tam již je."

V síti Wikia

Náhodná Wiki