Fandom

Kennen/Příběh

< Kennen

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře4 Share

Příběh Editovat

Existuje starověký řád pocházející z Ionského souostroví, určený k zachování rovnováhy. Chaos, světlo, tma - všechny věci musí existovat v dokonalé harmonii pro zachování vesmíru. Tento řád je znám jako Kinkou a zaměstnává triumvirát stínových bojovníků, kteří prosazují svoji pravdu ve světě. Kennen je jedním z těchto bojovníků, byla mu svěřena posvátna povinnost Coursing the Sun – neúnavně zprostředkovávat spravedlnost Kinkou.

Kennen se narodil ve městě Bandle City a záznamy praví, že po narození vyrazil prvně z dělohy a poté z rukou porodní asistentky. Jeho rodiče tušili, že by mohl vyrůst v bytost s velikou energií, ale jak rostl, jeho energie nenalézala limity, byl vyrovnaný a sílil znervózňující rychlostí. I přes jeho úžasné dary, zůstal bez povšimnutí (i když byl docela vtipálek). Dokud si ho nevšiml Dare, ten běžel rovnou do velké věže Placidium. Když se o schopnostech Kennena doneslo uším Kinkou, byl Kennen tiše a rychle pozván na audienci. Kennen zjistil, že mu úloha  přidělena v Heart of the Tempest vyhovuje. Nyní pracuje s kolegy Akali a Shenem, se kterými prosazují spravedlnost ve Valoranu. Jejich činnost byla nepřekvapivě posvěcena a vedena triumvirátem na oblasti spravedlnosti.

"Srdce bouře bije věčně, a ti poražení si to zapamatují navždy."

V síti Wikia

Náhodná Wiki