Fandom

Kindred

1 112stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

KindredSquare.png

Kindred
- věční lovci
Cena: 6300 IP / 975 RP
Role: Marksman Datum vydání: 14.10.2015
Attackpower.png
Defensepower.png
Abilitypower.png
Difficulty.png
Staty (1. level - 18. level)
Zdraví / Health 540 – 1985 Mana 300 – 895
Regen. zdraví 7.0 – 16.4 Regen. many 7.0 – 13.8
Síla útoku / AD 54 – 83 Brnění / Armor 27.0 – 82.3
Rychlost útoku / AS 0.625 (+42.5%) Odolnost vůči magii / MR 30
Dosah / Range 500 (na dálku) Rychlost pohybu / MS 325

SchopnostiEditovat

[P] Mark of the Kindred (Kindredovo znamení)
COOLDOWN NA CÍL: 240 s
Mark of the Kindred.png

Ovečka i Vlk označují cíle k lovu. Zabití nebo asistence při zabití loveného cíle přidává stálý bonus ke poškození základního útoku Ovečky, tento bonus udělí při zásahu fyzické poškození rovné 1.25% aktuálního zdraví cíle. Bonus se sčítá při každém zabití loveného cíle. Maximální bonusové zranění proti monstrům je 75 + 10 za uspěšné zabití loveného cíle. Označení cíle k lovu je zrušeno po zabití cíle, i když se jej Kindred neúčastnil.

Ovečka - Nepřátelský šampión: Ovečka dovoluje summonerovi označovat nepřátelské šampióny k lovu, pokud je mimo boj (přibližně 6 sekund a více mimo boj). Ten může být označen kliknutím na tlačítko pod ikonou této schopnosti. Aktivace označení trvá 8 sekund a během této doby nemůže být bonus při zabití přičten.Ovečka může lovit pouze jednoho šampióna současně a může změnit loveného šampióna jednou za 90 sekund, pokud během této doby lovený šampión nezemřel. Pokud je lovený šampión úspěšně zabit a bonus je přičten, nemůže být znovu označen po 4 minuty.

Vlk - Monstrum v nepř. jungli: Vlk označuje náhodné monstrum v nepřátelské jungli (kromě epických monstrer), označení vidí oba týmy. Označování začíná od času 2:30 a končí po dosažení 6 úspěšných zabitích lovených cílů a to i šampiónů. Označení zmizí po zabití monstra i když se Kindred neúčastnil. Další monstrum se označí za 25 sekund.

[Q] Dance of Arrows (Tanec šípů)
DOSAH: 340 skok/500 šíp
CENA: 30 mana
COOLDOWN: 9 s
Dance of Arrows.png

Aktivace: Ovečka skočí do cílového směru a vystřelí 3 naváděné šípy na 3 nejbližší nepřátele, udělí každému fyzické poškození. Jeden šíp se vždy snaží zasáhnout cíl základního útoku Ovečky.

  • Fyzické poškození: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 20% AD)

Použitím Wolf's Frenzy nebo skočením do Wolf's Frenzy.png Wolf's territory se sníží cooldown Dance of Arrows na 2 sekundy.

[W] Wolf's Frenzy (Vlčí běsnění)
DOSAH: 800
CENA: 40 mana
COOLDOWN: 18 / 17 / 16 / 15 / 14 s
Wolf's Frenzy.png

Pasivně: Když se Ovečka pohybuje, nabíjí si Lovcovu sílu. Jakmile dosáhne 100, tak se svým další útokem vyléčí za 60 + 3 × level Kindreda (63 / 66 / 69 / 72 / 75 / 78 / 81 / 84 / 87 / 90 / 93 / 96 / 99 / 102 / 105 / 108 / 111 / 114).

Aktivace: Vlk se oddělí od Ovečky a obsadí území po dalších 8 sekund, automaticky útočí na nepřátele uvnitř území, upřednostňuje útočení na cíl útoku Ovečky.

Rychlost útoku Vlka je rovný základní hodnotě Kindreda + 50% bonusového rychlosti útoku a útok způsobuje fyzické poškození rovné základní hodnotě + 40% bonusu Mark of the Kindred.png Mark of the Kindred.

Území je při aktivaci vystředěno kolem Ovečky a jejího cíle nebo nejbližší jednotky. Tento efekt se zruší, pokud Ovečka opustí území.

[E] Mounting Dread (Rostoucí hrůza)
DOSAH: 500
CENA: 70 mana
COOLDOWN: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 s
Mounting Dread.png

Aktivace: Ovečka poraní cílového nepřítele, Slow icon.png zpomalí jej o 70% po 1 sekundu.

Pokud Ovečka zvládne 2 zaútočit na cíl během 4 sekund, tak při třetím útoku během 4 sekund vyskočí Vlk a udělí bonusové fyzické poškození. Poškození je omezeno proti monstrům.

  • Bonusové fyzické poškození: 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 20% AD) (+ 5% max. zdraví cíle)
  • Max. poškození monstrům: 380 / 410 / 440 / 470 / 500 (+ 20% AD)
[R] Lamb's Respite (Oveččina záštita)
DOSAH: 400
CENA: 100 mana
COOLDOWN: 150 / 130 / 110 s
Lamb's Respite.png

Aktivace: Ovečka požehná oblasti v poloměru 500 jednotek pod spojeneckým šampiónem nebo pod sebou po 3 sekundy. VŠECHNY jednotky (i nepřátelské a neutrální) v této oblasti nemůžou být zraněny pod 10% jejich max. zdraví. Při dosazení této hranice nemůžou být jednotky v oblasti léčeny po dobu trvání schopnosti.

Když efekt skončí, VŠECHNY jednotky v oblasti jsou vyléčeny.

  • Léčba: 200 / 250 / 300

V síti Wikia

Náhodná Wiki