Fandom

Kniha Legend

1 110stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Kniha Legend je komunitní projekt, který obsahuje fanoušky přeložené příběhy League of Legends v češtině.
Kniha-legend-1.png

InformaceEditovat

Poslední roky se na česko-slovenské scéně téměř nic velkého neudálo. Poslední velkou událostí bylo spuštění oficiální české stránky League of Legends a to 22.04.2014. Nyní přichází něco velkého a potřebuje to i Vaši velkou podporu. Přichází Kniha Legend – sbírka všech příběhů hry.

Jistě, tato kniha nemusí zaujmout všechny, většině stačí jen hraní hry a znalost mechanik, ale najdou se i tací, kteří prostě jen rádi čtou a milují Sci-Fi nebo Fantasy příběhy. Když nejsme zrovna u počítače a nemáme z dispozici internet, tak se nabízí otázka: Proč si tuto chvíli nezkrátit přečtením příběhu svého oblíbeného šampióna nebo prozkoumat historii vznešeného národa, který povstal z písku? I ti co nečtou si můžou najít chvíli při cestě vlakem do školy nebo autobusem z práce a přečíst si kousek tohoto díla. Kniha bude vydána jako PDF a to je přece přístupné všem i starším přístrojům.

Co tedy bude tedy knížka obsahovat:

  • Dlouhé příběhy všech šampiónů.
  • Všechny staré nepoužívané příběhy šampiónů (znáte původní příběh Udyra?).
  • Doplňkové příběhy k šampiónům (např. Journey Into the Freljord u Quinn).
  • Historii států a územních celků na Runeterře.
  • Příběhy k League of Legends (např. Summoner nebo vznik League of Legends).
  • Journal of Justice (původně hlavní příběh League of Legends, který ovlivňoval i turnaje nebo vydání map/šampióna).
  • Zajímavé nehratelné osobnosti v League of Legends (např. Effrem E. Doran).

NáborEditovat

Chcete pomoci při tvorbě Knihy Legend? Přečtěte si tento článek.

StaženíEditovat

ČlánkyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki