Fandom

Komunita

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře52 Share

Zdravím tě návštěvníku, vítej na komunitním portálu Česko-Slovenské League of Legends Wiki. Tento portál slouží zejména k interakci návštěvníků s ostatními návštěvníky (narozdíl od zbytku Wiki, které je zaměřená na získávání informací). Chceš-li se na něco zeptat, hledáš zajímavé weby nebo si chceš zahrát speciální hru, jsi zde správně. Máme zde i sekci pro tvořivé uživatele či přímo aktivní pomocníky Wiki.

Pokud chceš Wiki využívat, zaregistruj se, přihlaš se a přečti si Zprávu komunitě prosím!

Otázky a odpovědiEditovat

Jelikož se na Wiki na různých stránkách a různých sekcích nachází spousta otázek, vytvořili jsme tuto speciální stránku, kde může každý napsat otázku nebo si najít zodpovězené dotazy.

ProjektyEditovat

V této sekci naleznete všechny zajímavé zahraniční weby a seznam českých webů, stránek a různých projektů. Jakýkoliv český nebo slovenský projekt může být přidán, stačí napsat do komentářů.

Custom módyEditovat

Chtěli jste si někdy odpočinou od ranked nebo klasických her? Zde najdete přeložené komunitní módy, které si můžete zahrát v Custom hrách. Jen nezapomeňte, pravidla se dodržují v rámci čestné hry.

Vlastní tvorbaEditovat

Máte vlastní nápady, chtěli byste si vytvořit vlastního šampióna nebo předmět? Zde naleznete všechnu takovou tvorbu! Postupujte dle návodu. Tvorba je přidávána do kategorie ručně.

BlogyEditovat

Chcete-li poradit hráčům, připomenou důležitou novinku nebo se jen vykřičet světu, napište sem. Jen se prosím vyhněte neslušným slovům.

Na WikiEditovat

Informace pro uživatele Wiki. Chcete pomoci při tvorbě Wiki nebo nás jen podpořit, zamiřte sem.

UživateléEditovat

Seznam všech důležitých a pracovitých uživatelů na Wiki.

V síti Wikia

Náhodná Wiki