Fandom

Kumungu

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Kumungu je džungle v jižní části Valoranu.

Nidalee OriginalSkin Ch.jpg

Nidalee v džungli Kumungu

Zvyklosti Editovat

Žije zde pár obyvatelů, šampióni žijící o samotě, kteří se usídlili v zatracené a nebezpečné divočině, která se nachází jižně od Velké Bariéry. Většina zdejší krajiny stále vykazuje známky Runových válek, obzvláště pak právě Kumungu. V jejích hlubinách leží dávno ztracené poklady, kvůli kterým jsou mnozí ochotni riskovat i život.

Zákeřná lovkyněEditovat

NidaleeSquare.png Nidalee byla ještě malá holčička, když se její rodiče, lovci pokladů, ztratili v husté, deštivé džungli. Džungle je neúprosná a ona musela sledovat, jak její rodiče podlehájí neznámé, nebezpečné nemoci a tráví své poslední dny ve smrtelných bolestech. 

Ačkoliv bylo naprosto nemožné, aby na vlastní pěst přežila v džungli, povedlo se jí to.Její mladistvá nevinnost a naivita se zalíbila rodince pum, které si jí vzaly pod ochranná křídla a vychovaly jí jako vlastní. Vyrostla a pohltila do sebe surovou magii rozlehlé džungle, čímž se vyvinula v něco víc než člověka i kočku. 

V den, jež jí změnil život, stála Nidalee nad zbytkem lesa, který pokáceli Noxuští dřevorubci. Tehdy se rozhodla, že se připojí k tomu rádoby civilizovanému světu a bude v Lize Legend bojovat za svůj domov.

Povstání trnůEditovat

Zyra 0.jpg

Před stovkami let dominovala džungli ZyraSquare.png Zyra a její druh, který díky trnům a révám dokázal spořádat jakékoliv zvíře, které se odvážilo vkročit na její teritorium. V průběhu let ovšem většina zvířecí populace vyhynula a jídlo se stalo cenným zdrojem- Zyra tak mohla pouze nečinně přihlížet, jak poslední člen jejího druhu chřadne. Myslela si, že uprchne, do chvíle, než narazila na neopatrnou čarodějnici, jež jí byla záchranou.

Poprvé po mnoha letech Zyra cítila něco živého tak blízko. Hlad jí přilákal blíže a ona se poddala svým hluboce zakořeněným instinktům. Lehce zaklínila ženu v trnech, ale když si vychutnávala toto poslední jídlo, napadly její mysl cizí vzpomínky. Skrze ně uviděla velkou džungli z kamene, v níž prosperovali lidé i zvířata. Jejími kapilárami se rozlívala mocná magie a ona spřádala působivý, leč riskantní plán. Pomocí ženiných vzpomínek a nově nalezené magie Zyra zformovala lidskou nádobu.

Když otevřela oči, zavalil jí slastný pocit surové magie proudící v konečcích jejích prstů. V momentě kdy ale uviděla svraštělé pozůstatky rostliny, kterou kdysi bývala, došlo jí, jak zranitelná nyní je. Kdyby toto tělo umřelo, nemohla by se vrátit systémem stonků, ani pomocí kořenů... ale poprvé se cítila opravdu živá. Byla znovuzrozena a tolik jí toho bylo na dosah.

Zajímavosti Editovat

  • TeemoSquare.png Teemo ve své typické zbrani- foukačce- používá vzácný ajuntský jed, který osobně sbírá v džungli Kumungu.
  • Wriggle's Lantern.png Wriggle's Lantern je předmět, který našel EzrealSquare.png Ezreal našel v Kumungu.
  • V originálním příběhu RammusSquare.png Rammus obdržel svou sílu z Kumungu a ne z Morových džunglí.
  • Při vydání byly ZyraSquare.png Ziřiným rodištem Morové země, ale to bylo změněno na Kumungu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki