Fandom

Lulu/Příběh

< Lulu

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Příběh Editovat

Lulu má svůj vlastní životní styl, kterým se odlišuje od všech ostatních šampionů v Lize. Když byla ještě malý yordle a žila v Bandle City, trávila většinu času sama procházkami po okolních lesích a sněním. Nešlo o to, že by byla nějaký asociál, šlo o to, že se všední život ve městě nemohl vyrovnat nádhernému světu, který si vytvořila ve své hlavě. Viděla zázraky i na místech, kterých si nikdo jiný ani nevšiml. Přesně tak našla i Pixiho, který předstíral, že uvízl v ptačí budce. Malého víláka Lulu zaujala svou výjimečnou představivostí, rozhodl využít příležitost a nalákat ji do svého světa. Vzal ji na Mýtinu ( the Glade), což je kouzelný domov všech víl, ukrytý hluboko v lesích. Toto místo je výjimečné tím, že věci obvykle pevně dané - třeba velikosti a barvy - se tu neustále mění a upravují. Lulu se zde okamžitě cítila jako doma a rychle se tu s Pixem zabydlela.

Dívenka brzy ztratila veškerý pojem o čase. Její život na Mýtině byl pohodlný a přirozený. Spolu s Pixem si pořád hráli většinou různé vílí hry. Ty jsou obvykle založené na představě "coby kdyby" a Lulu v nich brzy vynikala. Pak si ale jednoho dne s překvapením uvědomila, že vlastně opustila svůj život a rodinu v Bandle City. Mýtina v sobě totiž měla jisté kouzlo, díky kterému veškerý vnější svět vypadal jako nějaké vzdálené a neskutečné místo. Lulu se rozhodla navštívit svůj bývalý domov a podělit se s ostaními yordly o některé z věcí, které se naučila. Když se ale s Pixem vrátila, zjistila, že svět se změnil. Jak se ukázalo, na Mýtině se neobvykle nechovaly jen barvy a tvary, ale i čas. A za tu krátkou dobu, co tam Lulu strávila, uplynuly ve vnějším světě celá staletí. Lulu se pokusila navázat kontakt s novými obyvateli světa, ale mělo to velmi neblahé následky. Přesvědčila totiž skupinku dětí, aby si s ní hrály na schovávanou. Bohužel jejich rodičům se to moc nelíbilo. Nejspíš to mělo něco společného s faktem, že Lulu jejich ratolesti přeměnila v květiny a zvířátka, aby celou hru trochu vylepšila. Když ji yordlové vyhnali, zamířila Lulu na jisté místo plné magie. Na místo, kde její neobvyklé schopnosti budou nejen přijaty, ale dokonce obdivovány: do League of Legends.

"Nejlepší cesta mezi dvěma místy je vzhůru nohama a mezi; pak naruby a zase zpátky."
Lulu

V síti Wikia

Náhodná Wiki