Fandom

Morgana/Příběh

< Morgana

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentář1 Share

Příběh Editovat

Existuje svět, ve kterém probíhá pradávná válka, osídlený půvabnými, krásnými a okřídlenými bytostmi, které jsou obdařené nesmrtelností. Jako mnoho jiných válek, i tato rozděluje rodiny. Jedna strana se prohlásila bytostmi perfektního řádu a spravedlnosti, bojující za sjednocení světa pod jejich zákonem a silnou centrální nadvládou. Ti, kteří bojovali proti nim, na ty a jejich příbuzné bylo pohlíženo jako na tyrany, kreatury neschopné širšího pohledu na svět, které obětují samostatnost a svobodu za iluzi prosperity a bezpečí. Morgana byla jedním z nich, bojovala proti tomu, co vnímala jako tyranii jejího druhu, a za to byla označena jako padlá. Avšak Morgana nebyla nevinná, měla přímo zabudované zapomenuté způsoby jak získat zakázanou sílu, stala se mocnou mistryní temných umění. Touha po tomto vědění byla poháněna posedlostí za porážku generála nepřátelské armády - její sestry Kayle.

Zatímco tyto dvě byly v podstatě dvojčata, Kayle zasadila první ránu vyděděním Morgany a zbavením se veškerých závazků k ní potom, co Morgana odmítla připojení k její věci. Nakonec Morgana byla schopná nabýt takové síly, aby se nejen vyrovnala Kayle, ale také jí dokázala oponovat. Jak šel čas, byl zde moment, kdy tyto dvě mohly svést poslední souboj, avšak Morgana byla náhle přivolána do Valoranu. Prvním činem Morgany bylo, že uzavřela dohodu se summonery - za svojí ochotu bojovat dostane velkou moc. Po příchodu Kayle do League, Morgana ochotně bojuje za možnost porážet její sestru znovu a znovu a znovu. Stále vyčkává na den, kdy jí Institute of War propustí. V ten den hodlá zničit Kayle jednou provždy a vrátit se domů jako hrdina.

"Není zde žádného odpočinku dokud Kaylina tyranie stále existuje."
MorganaSquare.png Morgana

V síti Wikia

Náhodná Wiki