Fandom

Neviditelnost

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Někteří šampióni mají schopnost být neviditelní. Neviditelnost končí, pokud šampión zaútočí nebo dojde čas. Někteří šampióni mají před vstupem do neviditelnosti tzv. "čas zmizení", kdy jsou částečně viditelní, pokud šampión dostane nějaký druh zranění, zvětšuje se prodleva vstupu do neviditelnosti, tato prodleva nikdy nepřekročí 5 sekund.

Je zde více způsobů jak vidět neviditelné. Pokud má někdo detekci neviditelnosti, neviditelná jednotka se v jeho okolí objeví průhledná. Pokud odejde (neskončí čas neviditelnosti) znovu bude neviditelná. Zde je seznam detekce neviditelnosti:

  • Vision Ward - Nákup v obchodě, odhaluje určitou oblast po 3 minuty. Všechny jednotky jdoucí v dosahu wardy budou odhaleny.
  • Mandrake Warda (tá je jeśte na PBE, ale brzi bude i ve hře) i když síce neviditelné neodhalý, dáva varovní signál když kolem ní někdo přejde (včetne neviditelných)
  • Oracle's Elixir nebo Oracle's Extract - Spotřební lektvar, který kupujete v obchodě. Propůjčuje šampiónovi detekci v určitém rozsahu, dokud nezemře nebo se nevyplítvá.
  • Schopnosti šampiónů - Některé schopnosti šampiónů můžou odhalit neviditelné jednotky po určitou dobu.
  • Efekty předmětů - Některé efekty předmětů můžou odhalit neviditelné jednotky po určitou dobu.
  • Rek'sayn Tremor Sense dokáže vidět otrasy pohybu neviditelných

V síti Wikia

Náhodná Wiki