Fandom

RP

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře29 Share

Riot Points (neboli RP) jsou jedna ze dvou herních měn. Druhou měnou jsou Influence Points. Riot Points jsou kupovány z reálných peněz, podporují tedy rozvoj společnosti Riot games. Za Riot Points se dají koupit věci, které hráčům zpříjemní hraní většinou po grafické stránce.

Co se dá za ně koupit Editovat

Riot Points Vám dovolují nakupovat hlavně skiny, které za Influence Points koupit nemůžete. Dají se za ně také nakupovat championy a některé skiny na wardy. Nabízejí také možnost zakoupit si za ně XP Boosty (pouze pro summoner level 29 a nižší) a IP Boosty (budete dostávat 2x tolik Influence pointů za hry). Také se za ně dají koupit bundly, což jsou balíky šampionů i se skiny, popř. několik šampionů za zlevněnou cenu. Dále si můžete koupit runové stránky, změnu summoner jména a nebo přechod mezi servery (East -> West a naopak). Bohužel, za Riot Points se nedají kupovat runy, na které si musíte ušetřit hraním.

Měna, kterou si můžete koupit pouze za vaše vlastní peníze. Lze to několika způsoby: 

  • Kreditní kartou (Visa,MasterCard..)
  • Pay Pall
  • Paysafecard
  • Přes mobilní telefon (SMS) - Nedoporučji 
  • U Kash
  • Skrill 

Platbu můžete provádět v Eurech nebo US Dolarech. (Banky si sami převedou z CZK to EU) 

Slouží hlavně ke kupování Skinů, popřípadě runových stránek a v poslední řadě i šampiony.

V síti Wikia

Náhodná Wiki