Fandom

Rek'Sai/Taktika

< Rek'Sai

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Rek‘Sai je mocná a hbitá příšera, která se vyžívá v džunglích Vyvolávačova žlebu. Díky chytrému využívání tunelů může mít nevídanou mobilitu po vlastní džungli a snadný přístup na nepřátelské území. Tam pak vyniká v omezování nepřátelského džunglera a také přepadávání nepřátel z nevšedních míst za pomoci svých tunelů.

Boj v džungliEditovat

Rek‘Sai je pohyblivý postrach ve všech fázích hry. Vytváří si ve vlastní džungli tunely, které jí umožňují rychlý pohyb mezi tábory příšer. Dokáže se rychle zahrabat a také rychle zabíjet. Královnin hněv během okamžiku zdecimuje tábory příšer prostřednictvím plošného poškození okolním nepřátelům, Zuřivé kousnutí pak způsobuje značné poškození jednomu cíli. Příšery se budou bránit, ale Rek‘Sai se po našetření dostatečného množství hněvu dokáže udržet při životě pomocí zahrabání se, což jí obnovuje zdraví a zvyšuje rychlost pohybu na cestě k dalšímu táboru. Když Rek‘Sai vyčistí vlastní džungli, je na čase zamířit do džungle nepřátelské.

Vnímání otřesů je klíčové pro Rek‘Saino počínání v nepřátelské džungli, které spočívá spíše ve vybíjení nepřátelských táborů, když je nepřátelský džungler v nedohlednu, než v přímých potyčkách. Rek‘Sai vidí, zda je v cílové oblasti nějaký pohyb, čímž se dozví, kde nepřátelský džungler zrovna není, a tato informace jí umožní provrtat se do nepřátelské džungle a uzmout tábory příšer, čímž zpomalí postup nepřítele a donutí jej do předčasných přepadů, nebo ke vstupu do jejího revíru. Kdo se vydá hluboko do jí ovládaného území, to nebude mít snadné. Rek‘Sainy tunely jí umožňují neuvěřitelnou mobilitu a v kombinaci s přehledem na mapě jí dávají možnost snadno koordinovat spojence při nahánění zatoulaných nepřátel.

A co teprve její přepady. Rek‘Sai nedokáže rozdávat mohutné poškození, a proto nejlépe vyniká v situacích, kdy přepadá v kombinaci se spojencem, který je schopný vysokého poškození, přičemž Rek‘Sai nepřítele především zpomalí a zabrání mu v útěku. Nejdůležitější však je Rek‘Saina schopnost využít své tunely k napadání nepřátelských lajn z nečekaných úhlů, přičemž může svému cíli způsobit poškození pomocí schopnosti Vyhledat kořist a následně se vynořit ze země pod ním. Následné vyhození do vzduchu dá většině zabijáků dostatek času k doražení nepřítele, ale pokud přeci jen přežije, Rek‘Sai může přispět do mlýna vlastními útočnými schopnostmi, jako je Královnin hněv a především Zuřivé kousnutí.

Týmové bojeEditovat

Ve střední fázi hry Rek‘Sai vyniká ve využívání výhod, které jí dávají její tunely a unikátní přehled. Získává tak informace o pohybu nepřátel, což jí umožňuje zatlačit druhou lajnu nebo přepadat osamělé cíle. Při tlačení lajny dokáže rychle vyčistit nepřátelské poskoky pomocí Královnina hněvu, a vlastní poskoky tak dostane pod nepřátelské věže, čímž nutí protivníky reagovat. Vnímání otřesů jí zajišťuje neustálý přehled o pozici nepřátel, což jí umožňuje stáhnout se do svých dříve vytvořených tunelů a vyhnout se tak těm, kdo přijdou její tlak zastavit. Ale tím její neuvěřitelná pohyblivost nekončí. Příval z Prázdnoty Rek‘Sai umožňuje prohrabat se ke kterémukoli ze svých tunelů, čímž se teoreticky může přesunout z jednoho konce Vyvolávačova žlebu na druhý během několika sekund.

A kdy použít ultimátku? Rek‘Sai na sebe může upoutat pozornost vyvíjením tlaku v druhé lajně a následně se rychle přemístit ke svým čekajícím spojencům v jiné lajně a společně pak zničit věž nebo uzmout jiný klíčový bod. Případně může pomocí chytře umístěného tunelu v nepřátelské základně vytvořit parádní přepadovou situaci v pozdní fázi hry. Tunel poblíž vlastní základny pak umožňuje rychlý přesun v případě nutnosti přispěchat na obranu před útočícími nepřáteli. Během počáteční a střední fáze hry Příval z Prázdnoty Rek‘Sai umožňuje rychlý přesun zpět do džungle poté, co se vrátí do základny. To má za následek, že může rychle pokračovat ve vybíjení táborů a nabírat zlaťáky a zkušenosti, zatímco se nepřátelský džungler plahočí zpět do vlastní džungle.

Ve velkých týmových soubojích je Rek‘Sai nejužitečnější v situacích, kdy může navázat na dobře provedené zahájení boje vlastního týmu. Může se pak vrhnout do vřavy a znepříjemnit život důležitým cílům tím, že je vyhodí do vzduchu schopností Vynořit. V boji pak Rek‘Sai musí rychle zvýšit svou úroveň hněvu a poté udeřit svým Zuřivým kousnutím. Tato schopnost způsobuje poškození v závislosti na aktuální úrovni hněvu a na maximální úrovni způsobuje přímé poškození. Po provedení tohoto rychlého útoku se musí Rek‘Sai začít soustředit na vlastní přežití. Zahrabání jí zvýší rychlost pohybu a zregeneruje zdraví, což jí pomůže vyhnout se nepřátelskému protiútoku a zároveň tak může pomoci spojencům vyhodit do vzduchu protivníky, kteří se je snaží zabít.

SynergieEditovat

Dobře se doplňuje s následujícími šampiony: Obtížně se vyrovnává s následujícími šampiony:
LuxSquare.png Lux
Všechny Luxiny schopnosti se dobře doplňují s Rek‘Sainými, a to ve všech fázích hry. Světelná pouta pomáhají Rek‘Sai vyhodit nepřátele do vzduchu a v týmových soubojích pak Svítivá singularita a Vyhledat kořist umožňují široký rozhled. A Rek‘Sai sice není zrovna křehká květinka, ale i tak jí Světlolomná bariéra pomůže absorbovat poškození při přesunu do souboje.

KalistaSquare.png Kalista
Rek‘Sai se daří proti šampionům, kterým se může držet nablízku. Má však problémy se šampiony, kteří si ji dokážou držet od těla, jako je třeba Kalista. Soustředění na boj umožňuje Kalistě držet se mimo dosah Rek‘Sai a zároveň jí způsobovat poškození prostřednictvím základních útoků a schopnosti Probodnutí.

MalphiteSquare.png Malphite
Malphite i Rek‘Sai vynikají v omezování nepřátel. Nezastavitelná síla je pro Rek‘Sai perfektním plošným nástrojem pro zahájení souboje, jelikož může nepřátele následně vyhodit do vzduchu podruhé pomocí schopnosti Vynořit a poté protivníkům způsobit poškození prostřednictvím schopností Královnin hněv a Zuřivé kousnutí.
Lee SinSquare.png Lee Sin
Lee Sin je populární džungler, kterému jeho poškození, odolnost a pohyblivost díky schopnostem Zvuková vlna a Ochránce umožňuje si Rek‘Sai odchytit a zneškodnit, kdykoli se pokusí provrtat do džungle Slepého mnicha.

KassadinSquare.png Kassadin
Ve střední fázi hry můžou Kassadin a Rek‘Sai společně vytvořit velice mobilní smrtící duo. Oba šampioni se mohou rychle přesouvat po mapě, a jakmile Rek‘Sai vyhodí svůj cíl do vzduchu pomocí schopnosti Vynořit, Kassadin dokáže způsobit dost poškození na to, aby si připsal zářez.

ZiggsSquare.png Ziggs
Schopnosti Výbušné minové pole a Demoliční brašna dělají ze Ziggse obtížný cíl pro Rek‘Sainy přepady při hře v lajnách. Tím však pro ni problémy nekončí. I když se Rek‘Sai podaří vytvořit velkou vlnu poskoků útočící na nepřátelskou věž při tlačení druhé lajny, Ziggs může poskoky kompletně vyhladit pomocí Megapekelné bomby, která má velký dosah a způsobuje vysoké poškození.

TipyEditovat

Když hraješ jako Rek'SaiEditovat

  • Měj tunely stále rozmístěné po celé mapě, ať máš na výběr, kam sešleš Příval z Prázdnoty.
  • Než se vypravíš na jiné místo na mapě, nezapomeň seslat schopnost Zahrabat, ať můžeš využít zvýšenou rychlost pohybu a bezpečí, jež ti poskytuje Vnímání otřesů.
  • Vnímání otřesů tě může varovat před blížícím se protivníky, velice se hodí především při vstupu na nepřátelské území.

Když je tvým protivníkem Rek'SaiEditovat

  • Pokud zahlédneš některý z Rek'sainých tunelů, můžeš ho zničit tím, že se na chvíli postavíš na jeden z jeho východů.
  • Poškození způsobované Rek'Saiiných Zuřivým kousnutím se zvyšuje v závislosti na tom, jak vysokou má hodnotu Fury. Je-li tento ukazatel plný, dávej si na ni velmi dobrý pozor.
  • Když je Rek'Sai poblíž, vidí tvou pozici i pozici tvých spojenců, ovšem jen pokud se hýbete.

Doporučené předmětyEditovat

ÚvodníEditovat

SR TT CS HA Doran&#039;s Blade.png Doran's Blade SR TT CS HA Health Potion.png Health Potion SR TT CS HA Trinket - Warding Totem.png Trinket - Warding Totem SR TT CS HA Boots of Speed.png Boots of Speed SR TT CS HA Doran&#039;s Shield.png Doran's Shield SR TT CS HA Prospector&#039;s Blade.png Prospector's Blade

Úvodní džungleEditovat

SR TT CS HA Hunter&#039;s Machete.png Hunter's Machete SR TT CS HA Health Potion.png Health Potion SR TT CS HA Trinket - Warding Totem.png Trinket - Warding Totem

ZákladníEditovat

SR TT CS HA Mercury&#039;s Treads.png Mercury's Treads SR TT CS HA Trinity Force.png Trinity Force SR TT CS HA Phage.png Phage

Základní džungleEditovat

SR TT CS HA Mercury&#039;s Treads.png Mercury's Treads SR TT CS HA Trinity Force.png Trinity Force SR TT CS HA Enchantment - Warrior.png Enchantment - Warrior

ÚtočnéEditovat

SR TT CS HA Ravenous Hydra.png Ravenous Hydra SR TT CS HA Frozen Mallet.png Frozen Mallet

ObrannéEditovat

SR TT CS HA Randuin&#039;s Omen.png Randuin's Omen SR TT CS HA Spirit Visage.png Spirit Visage SR TT CS HA Guardian Angel.png Guardian Angel

V síti Wikia

Náhodná Wiki