FANDOM

Editovat

Jsou 4 druhy run:

  • Mark (cejch) - útočné runy (červené)
  • Seal (pečeť) - obranné runy (žluté)
  • Glyph (piktogram) - magické runy (modré)
  • Quintessence (podstata) - podpůrné runy (fialovo-zlaté)
Je důležité vědět, že některé runy jsou označená jako "primary (hlavní)" a další jako "secondary (vedlejší)" - ty poskytují menší bonusy. Každý druh run má vždy jeden hlavní typ a dva vedlejší typy. Aura kolem run a efekty při dosazení určují, zda se jedná o hlavní.
Druhy run

Všechny druhy run a jejich úrovně

Jelikož Quintessence mají maximální efekt a můžete používat jen 3 najednou, tak jejich síla musí být 3 krát nebo větší než u mark, sealů a glyphů, aby byly považovány za hlavní. Což odpovídá těmto:

ÚrovněEditovat

Rune page

Runová kniha a jedna stránka

Úrovně zobrazují relativní sílu run, jsou 3:
  • Tier 1 "Lesser" (úroveň 1 - slabé) - jsou tmavé, rozpraskané a poškrábané (to neplatí pro Quintessence - ty jsou jen fialové), můžete je kupovat od 1. levelu.
  • Tier 2 (úroveň 2) - jsou světlejší a nejsou poničené (Quintessence jsou stále fialové, obrázky jsou ale zlaté), můžete je kupovat od 10. levelu.
  • Tier 3 "Greater" (úroveň 2 - silné) - runy září (Quintessence jsou celé pozlacené), můžete je kupovat od 20. levelu.

PoužitíEditovat

Summoner si odemkne jedno místo pro runu za každý level. Runy se ukládají do runové stránky. Před startem zápasu si Summoner vybírá jednu až z 20 možných stránek pro použití v zápasu. To umožňuje rychle reagovat na vybraný typ šampióna a rozložení týmů.

Runové stránkyEditovat

Zde si summoner ukládá a umisťuje koupené runy. Runové stránky jsou nezávislé - jednu runu můžete vložit do více stránek. Stránky si lze i přejmenovat. Maximální počet run na stránce je 30 - stejně jako talentů a level summonera. Pozice run se odemykají v pořadí Mark, Seal a Glyph. Quintessence každý desátý level a tím i vyšší úroveň run.
Runebook levels

Odemykání run dle levelu

NákupEditovat

Na rozdíl od talentových stránek začínáte pouze se 2 stránkami. Další si můžete dokoupit v obchodě v klientu, v sekci Other. Maximálně lze mít jen 20 stránek. Stránky si lze koupit za 6300 IPIP nebo 590 RPRP či si koupit balík 7 stránek za 2600 RPRP .

Seznam všech runEditovat

Seznam všech dostupných run naleznete na stránce Seznam run.

Zde je pár tutoriálových videí na téma runy Editovat

https://www.youtube.com/watch?v=Uc90An3pP74

https://www.youtube.com/watch?v=7_BxO2w8kUs