Fandom

Schopnosti

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Každý šampión má 4 aktivní schopnosti , jednu pasivní a navíc si může vybrat 2 summoner spelly, dohromady máme 7 schopností. Na začátku hry má šampión jeden bod, který přiřadí své první aktivní schopnosti. Za získaný level šampión dostane další jeden bod. Schopnosti můžou být většinou vylepšeny staty Ability Power, Attack Damage nebo Cooldown Reduction (nejsou to všechny možnosti).

  • Pasivní schopnost: Má ji každý šampión na prvním místě. Je buď stále stejná nebo se vylepšuje s levelem.
  • Normální schopnosti: Jsou tři, defaultně na Q W E. Je možné se jich naučit od prvního levelu. Maximální level je 5.
  • Ultimátní schopnost: Každý šampión má jednu (vyjímkou je Udyr, Karma, Jayce, Elise), defaultně je na R. Vylepšit je můžete na 6, 11 a 16 levelu. Je to nejsilnější schopnost šampióna.
  • Kouzla: Vybírají se před startem hry. Můžete si vybrat 2 spelly. Stejně jako runy a masteries se odemykají při určitém levelu summonera (Vás). Tyto spelly se můžou vylepšit pomocí příslušných masteries a některé se ve hře zlepšují s levelem šampióna. Mají velký cooldown a nic vás nestojí.

VlastnostiEditovat

  • Range: Určuje dosah účinku schopnosti. Ten si většinou můžete prohlédnou najetím kurzoru na určenou schopnost.
  • Area: Zobrazuje oblast účinku schopnosti. Některé schopnosti mají možnost zasažení více cílů. Je zde více způsobů jak je můžete použít. Většina z nich má plošný indikátor, který můžete kdekoliv použít. První typem je kruh. Kruhový plošný efekt je často používán pro schopnosti, který mají určitý dosah. Druhým typem je kužel, je použit při kouzlech začínajících u šampión a končících na špičce kužele (tzv. skillshoot). Jsou zde i jiné způsoby více-cílených kouzel.
  • Cost: Cena schopnosti. Většina schopností Vás něco stojí. Některé manu, energii nebo životy. Tuto cenu musíte zaplatit za použití schopnosti. Pokud na to nemáte, nemůžete schopnost použít.
  • Cooldown: Znovunabití. Každá schopnost je limitována časem na své nové použití. Některé schopnosti můžou mít cooldown pod 1 sekundu, jiné přes několik minut.

V síti Wikia

Náhodná Wiki