Fandom

Shaco/Příběh

< Shaco

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentář1 Share

Příběh

Většina by řekla, že smrt není sranda. Není, pokud nejste Shaco - pak je hysterická. On je první, plně funkční Valoranský vraždící komik, žertuje dokud někdo nezemře a pak se ještě směje. Postava, která přišla známa jako the Demon Jester byla záhadou. Nikdo přesně neví, odkud pochází a Shaco nikdy neprozradil žádné detaily o jeho vlasti. Všeobecně se věří, že Shaco není z Runeterru, ale byl povolán z temného světa. Jiní zase věří, že je démonický projev lidské temnoty a proto jeho chování nemůže být odůvodněno. Nejpravděpodobnější je, že Shaco odešel z jeho vlasti a vydal se do míst, kde budou jeho služby potřebné. Shaco rozhodně ukázal, že je mazaný jedinec - unikal úřadům na každém kroku. Ty ho hledaly pro výslech z něčeho děsivého, z nezákonného zvěrstva. Zatímco taková ochranka může uklidnit místní obyvatele Valoranu, tak i přesto je nepředstavitelné, kolik lidí může zůstat na svobodě.

Ať už je historie o jeho minulosti jakákoliv, Shaco se připojil do League of Legends z důvodů, které zná jen on. Je to děsivý protivník, obvykle se vyhýbá jak svým kolegům, tak pozornosti celkově. Pouze Summoneři z institutu války vědí, proč byl takový tvor povolen v lize, ale většina Runeterranů se domnívá, že existuje prostředek, který může odhalit stále nepolapeného Shaca. Není překvapením, že tento šampion je populární v místech, kde mohou otevřeně vládnout šílenci, jako třeba po moci toužíci Summoneři ze Zaunu a Noxusu.

"Ať se stane cokoliv, neříkejte mu, že jste zmeškali pointu."

V síti Wikia

Náhodná Wiki