Fandom

Staty

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Stat šampióna je číslo, jenž vyjadřuje jeho schopnost, jak může co dělat. Jejich kombinace určí roli v týmu. Je zde 18 oficiálních statistik, které jsou rozděleny do tří kategorií: Offensive (útočné), Defensive (obranné) a Magical (magické).

ÚtočnéEditovat

  • Armor penetration (průbojnost zbroje): Kolik armoru cíle je redukováno během výpočtu physical damage.
  • Attack damage (útočné zranění): Určuje počáteční zranění základního útoku a přepočítává se do některých schopností.
  • Attack speed (rychlost útoku): Rychlost s jakou šampión používá základní útok.
  • Critical strike chance (šance kritického útoku): Procentuální šance že základní útok kriticky udeří a udělí vetší damage.
  • Critical strike damage (zranění kritického útoku): Procentuální damage které se zvýší při kritickém útoku.
  • Life steal (kradení života): Procentuální damage způsobené šampiónovým základním útokem, které se vrátí jako health.
  • Movement speed (rychlost pohybu): Rychlost s jakou se šampión pohybuje po mapě.

ObrannéEditovat

  • Armor (brnění): Používá se při výpočtu redukce damage ze základních útoků a schopností způsobujících physical damage.
  • Health (životy): Celkový možný damage, který šampión vydrží než zemře.
  • Health regeneration (regenerace životů): Počet životů, které se šampiónovi samy obnoví.
  • Magic resistance (magická odolnost): Používá se při výpočtu redukce damage ze základních útoků a schopností způsobujících magic damage.
  • Tenacity (houževnatost): Procentuální redukce, trvání crowd control efektů na šampióna.

MagickéEditovat

  • Ability power (síla schopností): Přepočítává se do některých schopností.
  • Cooldown reduction (redukce znovunabití): Procentuální redukce času, než se použitá schopnost šampióna znovu nabije.
  • Magic penetration (magická průbojnost): Kolik Magic resistance cíle je redukováno během výpočtu magic damage.
  • Spell vamp (kouzelnický vampirismus): Procentuální damage způsobené šampiónovým magic nebo true základním útokem nebo schopností, které se vrátí jako health.

Ceny schopnostíEditovat

  • Mana (magická energie): Maximální mana použitelná pro kouzlení schopností šampiónů.
  • Mana regeneration (regenerace magická energie): Počet many, která se šampiónovi sama obnoví.
  • Energy (energie): Maximální energie použitelná pro kouzlení schopností šampiónů.
  • Energy regeneration (regenerace energie): Počet energie, která se šampiónovi sama obnoví.
  • Ferocity (dravost): Regeneruje se základními útoky nebo ultimátní schopností, spotřebovává se na vylepšení schopností.
  • Fury (zuřívost): Regeneruje se základními útoky nebo některými schopnostmi, spotřebovává se na vylepšení nebo použití schopností.
  • Heat (teplota): Schopnosti způsobují ohřátí. Při 50 se vylepší schopnosti a při 100 dostane šampión silence a jeho základní útoky způsobují magic damage.
  • Někteří šampióni mají schopnosti zadarmo a nic neplatí.
  • Někteří šampióni platí za schopnosti životy.
  • Vse

Zvýšení statistik (statů)Editovat

Všichni šampióni začínají ve hře s určitým počtem attack damage, attack speed, armor, health, health regeneration a statem na používání schopností. Tyto hodnoty jsou brány základní u každého šampióna. Každý pak s novým levelem získají určitou hodnotu navíc. Všechny tyto základní a za level statistiky jsou unikátní a hrají velkou roli ve vyvážení šampióna.

Dva staty, které se různí od předchozích, jsou movement speed a magic resistance. Každý šampión má unikátní základní movement speed, která se s levelem nezvyšuje. Každý šampión začíná hru s 30 magic resistance. Tento stat se avšak zvyšuje jen některým šampiónům, pokud je šampión hodnocen jako ranged nebo tank, tak se jim magic resistance nezvyšuje.

Všechny ostatní staty mají nulovou hodnotu a můžou být zvýšeny několika způsoby. A to zahrnuje: runy, masteries, předměty, a aury. Někteří šampióni mají schopnosti, které jim zvýší staty jako např. (Riposte.png Riposte (pasivně) (DesperatePower.png Desperate Power (aktivně) nebo Savagery.png Savagery (po určité akci).

PoznámkyEditovat

  • Na wiki jsou u šampiónů zobrazeny základní staty (před levelem 1) a v závorce staty za level.
  • Nejdůležitější staty se zobrazují u šampiónů vedle avataru ve hře nebo když si jej označíte - v levém horním rohu. Speciálně healthy a mana/ostatní zdroje schopností se zobrazují vedle avatarů nebo přímo na herní ploše pod jménem.
  • Někdy Riot používá pojem Spell Penetratio, což je vlastně Magic penetration.

V síti Wikia

Náhodná Wiki