Fandom

Tajemství skryté v runách 3

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Pojďme spolu odhalit historii a tajemství Freljordu.

Mraziví StrážciEditovat

V dobách dávno minulých, v dobách dávno před zaznamenanou historií Freljordu, byl Freljord velké a silné království. Byl to čas tří sester: Avarosy, Mrazivé lukostřelkyně, Seryldy, Mrazivého drápu a Lissandry, Ledového derviše. V těchto dávných dobách zde žili Mraziví Strážci. Nikdo neví, odkud přišli, ale byli velmi mocní. Freljordskému lidu dali dary, podělili se o svou magii, dali jim nesmrtelnost, pojmenovali je Zleduzrození. Hledač byl prostředníkem mezi Strážci a Zleduzrozenými. Společně dobili téměř celý Valoran. Freljorďané jim na oplátku dali vše, co si přáli, mocnou pevnost na vrcholcích hor, obrovskou říši, svou věrnost.

Pevnost 1.jpg

Pro Avarosu to byla ale příliš velká cena, chtěla svobodu, domáhala se volby. Tím zasela semena vzpoury a zrady. Mraziví strážci udeřili, aby vyplenili tuto vzpouru. Vyslali zkažené kmeny, které se se silou Strážců se přehnaly přes zemi jako ledová bouře. S každým jejich vítězstvím se svět stávala chladnějším a led rdousil zemi. Některé kmeny vzdorovaly a sjednotili se pod prapory Avarosy a jejich sester, ve snaze bojovat proti této zkáze. Válka byla brutální a plná magie. Závěrečná bitva byla svedena v mocné pevnosti, dnes známé jako Kvílející Propast. Na jedné straně Mraziví Strážci a jejich věrní, na druhé Avarosa a její Zleduzrození. Bitva byla dlouhá a krutá, mnoho Zleduzrozených zemřelo ten den. Mraziví Strážci nešlo zabít, ale nakonec padli. Avarosa je vhodila do kvílející propasti.

Howling Abbys 1.jpg

Nic nemohlo přežít ten pád, ale i přes to Avarosa vytvořila strážce, který je svázán s tímto místem a zatroubí na roh, pokud by se Strážci vrátili.

Válka Tří sesterEditovat

Po porážce Strážců byla Avarosa pravou královnou Freljordu, ale její dvě sestry, Serylda a Lissandra, chtěli taktéž vládnout. Rozhořel se boj o moc nad Freljordem, Válka tří sester. Válka trvala léta, přesto neměla žádná strana navrch. Před koncem války byl proveden atentát. Avarosa, pravá královna Freljordu, byla zavražděna. Mnoho jejích Zleduzrozených a lidí truchlilo nad její smrtí. Spálili ji daleko za okrajem království, kde nikdo nenajde její hrob a nepošpiní ho. Na vrcholu postavili mohylu, do které dali její milovaný luk vytvořený z pravého ledu, horní kámen označili jedinou runou - Avarosa.

Avarosa.jpg

Boje o moc během dlouhých staletích neutuchaly a všechny poznatky a znalosti Mrazivých Strážců téměř vymizely. Poslední zbytky historie leží a žijí na dalekém severu, ukryté hluboko v ruinách staré Freljordské pevnosti, hlídané kmenem Frostguard.

Freljord pevnost 1.jpg

Bitva o FreljordEditovat

Nyní se opět plíží válka do Freljordu. Vyvstaly tři mocné kmeny: Avarosan, největší a nejsilnější z kmenů. Vedený Ashí, hledají mírumilovné sjednocení. Winters Claw, nejvíce bojechtiví a brutální z kmenů. Vedený Sejuani, myslí si, že mír je jiné slovo pro slabost. Sejuani přísahala, že očistí tuto slabost. Skrze válku bude Freljord očištěn. Daleko na severu sídlí mírumilovný Frostguard, jenž se za časů dávno minulých zapřísahal, že bude chránit tuto zemi. Jméno jejich vůdce, Lissandry, je vyslovováno s úctou po celém Freljordu. Pravdou ale je, že Frostguard chrání, Lissandru, Ledovou čarodějku, která připravuje zemi na návrat Mrazivých Strážců.

Freljord mapa.jpg

V síti Wikia

Náhodná Wiki