Fandom

Teemo/Příběh

< Teemo

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře12 Share

Příběh Editovat

Teemo je legenda mezi všemi yordly v Bandle City. Yordlové jsou z něj ovšem také znepokojení, protože Teemo je tak trochu zvláštní. Přestože si Teemo užívá společnosti jiných yordlů, zároveň trvá na častých misích při probíhající obraně Bandle City. Navzdory jeho všeobecně známé vlídné osobnosti, se v jeho hlavě vždy během boje něco přepne, takže ho netrápí životy, které musí ukončit na jeho hlídce. Dokonce i v době, kdy byl teprve mladý rekrut, se jeho instruktorům a trenérům zdálo poněkud znepokojující, že se jindy okouzlující a milý Teemo změnil ve vysoce efektivní a smrtící zbraň v minutě, kdy bojový výcvik začal. Teemovy schopnosti ho rychle zařadily mezi Skauty Mateřské lodi, což je jedna z nejproslulejších speciálních jednotek spolu s Megling Commandos.

Zatímco většina yordlů nezvládá samostatné průzkumné mise s příliš velkou obratností, Teemo je při nich neskutečně efektivní. Jeho úspěchy při bránění Bandle City před útočníky, přestože při rozhovoru s ním nad sklenkou medoviny v jeho oblíbené hospodě byste to nikdy neřekli, z něj dělají jednoho z nejnebezpečnějších yordlů, kteří kdy žili. Bandle City vybralo Teema jako jejich prvního šampiona v Lize a Teemo se této služby ujal, jako by se pro ni narodil. Jeho nejoblíbenější zbraň – foukačka – je nabitá vzácným jedem ajunta, který Teemo osobně nasbíral v džunglích Kumungu. Aby se při svých zdlouhavých obdobích izolace nenudil, navázal Teemo přátelství s členkou Ligy a speciálních sil Bandle City Tristanou. Toto spojení je prospěšné pro oba yordly, přestože Valoranská média začínají šířit fámy o tom, že se přátelství začíná pomalu měnit v románek. Teemo je miláček davů v League of Legends a přestože je drobný, nahání strach nejednomu soupeři.

"Teemo balancuje na tenké hranici mezi čiperným krajanem a nestoudným vrahem, ale přesto neexistuje nikdo, koho bych chtěla mít jako přítele raději."

V síti Wikia

Náhodná Wiki