Fandom

Teemo/Taktika

< Teemo

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Za Teema se mi hraje velice dobře. Sice není jednoduché za něj hrát, ale časem se to dá i naučit. Teemo nejvíce potřebuje kupovat Sílu schopnosti a zdravý. Když je už vyšší level tak je i docela neporazitelný. Za Teema jsem odehrála zápasy jako žádné jiné.

Nejvíce potřeba vylepšovat je Q, když už nejde vylepšit Q tak W na únik.

Když už budete mít ultimánku tak je nejlepší jí házet pod toretu, do křoví a nebo když se snažíte utéct nepřitelovi.

Teemo když se nehýbá tak zmizí. To je docela velká výhoda. Hlavně v křoví. Teemo v křoví se může hýbat a přitom je neviditelný. To pak když se nepřítel schová do křoví a má např. má málo životu tak Teema nevidí a může ho na pohodu zabít.

Teemo - Top Editovat

Teemo je velice silný lajnař a nemá moc šampionů kteří by ho mohli zabít.Nejlepší je vzít si E pořad se snažit střílet do oponenta abyste měli větší farmu.Jakmile dostanete ultimatku snažte se jí dávat na místa kde se věčinou vyskytuje enemy jungler nebo třeba k Baronovi či Drakovi.Itemy si každý kupuje jaké mu vyhovují.Ale i tak je nejlepši mít AP/AS.Většinou se maxuje E a pak Q ale záleží hlavně na vás.Teemo je docela šampion který se dá hrát na všechny způsoby ale vy si vyberte ten který vas nejvíc bavi. :)

V síti Wikia

Náhodná Wiki