FANDOM

Za Teema se mi hraje velice dobře. Sice není jednoduché za něj hrát, ale časem se to dá i naučit. Teemo nejvíce potřebuje kupovat sílu schopností a zdraví. Když je už vyšší level, tak je i docela neporazitelný. Za Teema jsem odehrála zápasy jako žádné jiné.

Nejvíce je potřeba vylepšovat Q, když už nejde vylepšit Q, tak W, na únik.

Když už budete mít ultimátku, tak je nejlepší, jí házet pod turretu, do křoví a nebo, když se snažíte utéct nepříteli.

Když se Teemo nehýbe, tak zmizí. To je docela velká výhoda. Hlavně v křoví. Teemo v křoví se může hýbat a přitom je neviditelný. Když se nepřítel schová do křoví a má např. málo životu, tak Teema nevidí a Teemo ho může na pohodu zabít.

Teemo - Top Editovat

Teemo je velice silný lajnař a nemá moc šampionů kteří by ho mohli zabít.Nejlepší je vzít si E pořad se snažit střílet do oponenta abyste měli větší farmu.Jakmile dostanete ultimatku snažte se jí dávat na místa kde se věčinou vyskytuje enemy jungler nebo třeba k Baronovi či Drakovi.Itemy si každý kupuje jaké mu vyhovují.Ale i tak je nejlepši mít AP/AS.Většinou se maxuje E a pak Q ale záleží hlavně na vás.Teemo je docela šampion který se dá hrát na všechny způsoby ale vy si vyberte ten který vas nejvíc bavi. :)

V síti Wikia

Náhodná Wiki