Fandom

V4.7

1 108stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Patch icon.png V4.7
BraumSquare.png
4.7 patchnotes
Datum vydání (EU) 08.05.2014
Důležité informace
Reference
Patch historie
← Předchozí Následující →
V4.6 V4.8

KlientEditovat

  • Z pozápasové obrazovky bylo odstraněno tlačítko „Ignorovat uživatele“. Nevhodně se chovajícího hráče je i nadále možné ignorovat pravým kliknutím na jeho jméno a výběrem položky „Ignorovat uživatele“ z kontextové nabídky.
  • K ignorování hráče z klienta Air byla přidána výzva pro potvrzení.

HlavníEditovat

  • Opravena řada problémů při zobrazení na starších grafických kartách.
  • Opravena chyba, kvůli které se schopnostem umožňujícím skákání k totemům (např. Lee Sinovu Ochránci) občas spustila přebíjecí doba při neúspěšném pokusu o skok přes zeď k totemu mimo dosah schopnosti.
  • Byly aktualizovány částicové efekty pro Flash.png Flash, Clarity.png Clarity, Cleanse.png Cleanse, Exhaust.png Exhaust a Revive.png Revive. Snímky obrazovky v profilu na záložce kouzel byly aktualizovány, aby zachycovaly provedené změny.
  • Animovaná ikona nad ukazatelem zdraví se objeví, pokud na vás útočí minion nebo monstrum místo oranžového obrysu.
  • Boti: Do vlastních her nyní lze přidat pokročilé boty. Ve vlastních hrách jsou na začátečnické úrovni k dispozici všichni boti. Z důvodu zachování konzistence pro nové hráče nebyla změněna soupiska začátečnických botů v režimu bojů proti počítači. Pokročilí boti nyní v obraně i při útoku využívají Flash.
  • Team Builder: Sóloví hráči nyní při výběru své specifikace vidí, o které role/pozice je největší zájem. Odhadované čekací doby pro sólové hráče jsou nyní přesnější. Systém automatického vyhledávání hráčů přes funkci Sestavit tým byl vylepšen. Na pozápasovou obrazovku bylo přidáno tlačítko „Hrát znovu“, pomocí kterého mohou kapitáni automaticky pozvat své přátele ze zápasu do nové lobby funkce Sestavit tým. Pozvánky z funkce Sestavit tým jsou nyní označené jako „Sestavit tým“ a ne jako „Klasický“.

ObchodEditovat

Nový šampión:

  • BraumSquare.png Braum přidán do hry

Nové skiny:

  • Night Hunter RengarSquare.png Rengar
  • Dragonslayer BraumSquare.png Braum
  • Dragonslayer PantheonSquare.png Pantheon
  • Dragonslayer skin na wardu

ŠampióniEditovat

FizzSquare.png Fizz
  • Playful.png Playful (E) opraveno několik případů, kdy bylo možné Fizze omráčit nebo znehybnit na tyči.
GragasSquare.png Gragas
  • BarrelRoll.png Barrel Roll (Q) poté, co se soudek dostane do cílové oblasti, na ni poskytuje výhled. Byla snížena velikost ukazatele sesílání, aby lépe znázorňovala skutečný dosah.
  • DrunkenRage.png Drunken Rage (W) po zásahu totemu už nedojde ke spotřebování buffu.
  • ExplosiveCask.png Explosive Cask (R) dosah zvýšen na 1150 z 1050. Byla snížena velikost ukazatele sesílání, aby lépe znázorňovala skutečný dosah.
Jarvan IVSquare.png Jarvan IV
  • MartialCadence.png Martial Cadence (pasivka) zranění změněno na 10% z 6/8/10%. Cooldown byl zvýšen na 10/8/6 sekund z 6.
  • GoldenAegis.png Golden Aegis (W) cena snížena na 30 many na všech levelech z 45/50/55/60/65.
KassadinSquare.png Kassadin
  • NullSphere.png Null Sphere (Q) hodnota štítů snížena na 40/70/100/130/160 (0.3 AP) z 40/80/120/160/200 (0.8).
Kha'ZixSquare.png Kha'Zix
  • Taste Their Fear.png Taste Their Fear (Q) oblast izolování zvýšena na 500 jednotek z 350. Pro účely zjištění, zda je cíl izolovaný, se věže považují za spojence.
  • Void Assault.png Void Assault (R) doba použití další neviditelnosti zvýšena na 2 sekundy z 1.
Kog'MawSquare.png Kog'Maw
  • LivingArtillery.png Living Artillery (R) množství many potřebné pro seslání se nyní zobrazuje na ikoně. Popis nyní správně informuje o skutečném dosahu .
LissandraSquare.png Lissandra
  • Frozen Tomb.png Frozen Tomb (R) nyní zastaví pohyb nepřátelského šampiona okamžitě po jeho omráčení (sprinty, skoky apod. se přeruší). Přebíjecí doba se nyní spustí po dokončení sesílání a ne při jeho zahájení.
MalphiteSquare.png Malphite
  • GraniteShield.png Granite Shield (pasivka) doba obnovení snížena na 10/8/6 sekund z 10 na všech levelech.
  • BrutalStrikes.png Brutal Strikes (W) cena snížena na 25 many na všech levelech z 50/55/60/65/70.
Miss FortuneSquare.png Miss Fortune
  • DoubleUp.png Double Up (Q) má nyní přepočet 0.35 AP při prvním zásahu a 0.5 AP při druhém zásahu.
NautilusSquare.png Nautilus
  • StaggeringBlow.png Staggering Blow (pasivka) Popis nyní správně informuje o skutečné době mezi možným znehybněním téhož cíle.
RengarSquare.png Rengar
  • UnseenPredator.png Unseen Predator (pasivka) použití posílené schopnosti okamžitě po prvním zvýšení úrovně základní schopnosti již nespustí přebíjecí dobu této základní schopnosti.
  • Savagery.png Savagery (Q) bonusové poškození nyní aplikuje léčení útoky.
ShenSquare.png Shen
  • StandUnited.png Stand United (R) opravena chyba, kvůli které se schopnost občas sama zrušila.
TwitchSquare.png Twitch
  • Seznam předmětů nyní obsahuje trinket. Opraveno několik chyb, kvůli kterým se nepřehrával dabing u vybraných interakcí.
  • Ambush.png Ambush (Q) opravena chyba zobrazení, kvůli které se zdálo, že se přebíjecí doba schopnosti Přepadení aktivuje ve chvíli, kdy se Twitch zamaskuje, ale po skončení maskování se resetuje na skutečnou přebíjecí dobu.
  • Rat-Ta-Tat-Tat.png Rat-Ta-Tat-Tat (R) opravena chyba, kvůli které schopnost Ratatata občas způsobila kritický zásah věži.
VladimirSquare.png Vladimir
  • SanguinePool.png Sanguine Pool (W) opraveno několik případů, kdy bylo možné Vladimira omráčit nebo znehybnit v jezírku. Popis nyní správně informuje o skutečné výši vyléčeného zdraví.

PředmětyEditovat

Bonetooth Necklace (žlutý).png Bonetooth Necklace (žlutý)
  • Opravena chyba, kvůli které po změně trinketů došlo ke ztrátě bonusů za nasčítané stupně.
Feral Flare.png Feral Flare
  • Attack speed snížen na 30% z 35%.
  • Attack damage sníženo na 12 z 15.
  • Unique Passive - Maim: Základní útoky udělují (25 + Feral nabití) bonus magic damage (300% proti minionům a monstrům) a léčí za 10 healthů za zásah. Zabití, asisty a zabití velkých monster ti přidají Feral nabití.
Madred's Razors.png Madred's Razors
  • Unique Passive - Maim zranění sníženo na 50 z 60.
Sunfire Cape.png Sunfire Cape
  • Úprava částicových efektů.
Wriggle's Lantern.png Wriggle's Lantern
  • Unique Passive: Maim zranění zmenšeno na 75 ze 100.
  • Transformace do Feral Flare.png Feral Flare bude provedena při 30 zabitých šampiónů, asistů nebo zabitých velkých monster místo dosažení 30 nabití.

OstatníEditovat

Heal.png Heal
  • Neodstraňuje redukci léčby.

Summoner's RiftEditovat

Všechny Trinkety
  • Dobra prvního použití snížena na 30 sekund ze 120.
Dragon.png Dragon
  • Zisk goldů pro všechny hráče zvýšen na 145 z 125.
Věž Fortification
  • Redukce zranění do věží zvýšena na 30 z 20.
  • Trvání sníženo na 7 minut z 8.
  • Nyní na všech vnějších věžích.

Summoner's Rift a Twisted TreelinesEditovat

  • Opravena chyba, kvůli které schopnosti způsobující poškození v závislosti na maximálním množství zdraví příšery počítaly se základním zdravím místo se skutečným maximálním zdravím (ve všech případech se jednalo o buff ve střední a závěrečné fázi hry).

Crystal ScarEditovat

ThreshSquare.png Thresh
  • Damnation.png Damnation (pasivka) přepočet duší na armor snížen na 2 ze 4.
KassadinSquare.png Kassadin
  • Riftwalk.png Riftwalk (R) cooldown snížen na 9/7/5 sekund z 9/8/7.
Trinket - Soul Anchor.png Trinket - Soul Anchor
  • Zkonzumuje nabití a okamžitě tě oživí na Summoner platformě, získáš 125% movement speedu, který se snižuje po 12 sekund. Další nabití jsou přidány na 9. a 14. levelu. Maximálně 2 nabití.

V síti Wikia

Náhodná Wiki