Fandom

Velký lov

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Velkylov2011.jpg

Velký lov 2011

Chladné časy Snowdown a Lunar Revel jsou za námi, proto je ten správný čas začít oslavit probouzení přírody a příchod jara. A nejlepší způsob jak začít slavit, je vyhlášení velké lovecké soutěže. Každý rok po té, co roztaje sníh a zvířata se probudí ze zimního spánku, se Valoranští yordlové sejdou a uspořádají soutěž o to, kdo uloví nepůsobivější zvěř. Jak slavní yordlové oslavují, můžete zjistit na obrázku.

S Velkým lovem, který se bude konat od 20. března do 2. dubna, přichází i několik speciálních nabídek, aby jste si vybrali svého yordlího parťáka. Každý týden po čas Lovu nabídneme skupinku slavných yordlů, kteří vám pomůžou dostat se na stopu zvěři.

Následující yordlové budou budou zlevněni o 50% od 20.března do 23. března!

  • TeemoSquare.png Teemo bude vyčkávat v záloze na tuto nejnebezpečnější hru sezóny. Kupte si tohoto hbitého průzkumníka jen za pouhých 292 RP (obvykle 585RP)!
  • TristanaSquare.png Tristana je připravená namalovat terč na hlavu jakékoliv nebezpečné zvěři z Runeterry. Kupte si tuto střelkyni jen za pouhých 292 RP (obvykle 585RP)!
  • KennenSquare.png Kennen vám pomůže dohonit ta nejrychlejší zvířata jen za 487Rp!

K dispozici budou také skiny zlevněné o 50%!

  • Pližte se za svou kořistí maskováni jako Recon Teemo! Obvykle 520 Rp, teď pouze 487RP!
  • Ujistěte se, že jste oblečeni do džungle jako jako Guerilla Tristana. Obvykle 975 RP, teď pouze 487 RP!
  • Pokud se chystáte na sníh, Kennen Arctic Ops (obvykle 975 RP) vám pomůže se aklimatizovat jen za 487 RP!

Navštivte obchod v Lize a vyzvedněte si tyto maličké nadšence lovu ještě před začátkem velké hry. Začněte loveckou výpravu ještě před 23. březnem! Navíc si můžete nastavit jako pozadí své plochy tyto ilustrace yordlů, kteří dokazují, že to není velikost na čem záleží ve Fields of Justice.

V síti Wikia

Náhodná Wiki