Fandom

Well

1 112stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře3 Share

WellSquare.png Well Soterios, Hydroduše je zrušený šampion.

PříběhEditovat

WaterWizardModel.png
Soterios shromažďoval muže a házel je dolů do rozbouřených vln, kde zůstali, než se jejich plíce naplnila vodou a upadli do bezvědomí.  Soterios je potom oživil tím, že je vyvedl na pobřeží a stiskl svýma svatýma rukama hrdlo oběti, dokud je nepřivedl zpět k životu dusící se a kašlající, zrozeni do světa jako učedníci Velekněze.

WaterWizardSeahorse.png

Roky pokračoval Soterios ve svých rituálech znovuzrození bez přerušení. Stal se fanatikem a díky tolika úspěšným rituálům věřil, že pokud by je sám podstoupil, vedlo by to k božské transformaci jeho těla, pozvednuvší ho k ještě větší moci.

Na příkaz Soteria jeho učedníci shodili Velekněze do mrazivého, temného moře. Bohužel, jeho znovuzrození neprobíhalo podle plánu a mezitímco voda plnila jeho plíce, umírající Velekněz vyslovil poslední přání k vyšším sílám. Znovuzrozen Nesmrtelnými, přejmenoval se na Well, Hydroduše, a žije jen pro to, aby jim sloužil. 

Vývoj
Editovat

Příspěvek na tureckých fórech požadoval "pouze vodu používajícího šampióna" a zeptal se, zda Riot má takovou technologii na efekty. Od té doby nebyly žádné další oznámení nebo toho se týkající příspěvky, což vedlo k tomu, že se Well stal pouhou pověstí. Nicméně ačkoli se našly oba vizuální i schopnostní soubory v beta souborech, Colt "Ezreal" Hallam potvrdil, že Well byl zamítnut.

SchopnostiEditovat

ZajímavostiEditovat

  • Wellův příběh je neuvěřitelně podobný Damphairovi, postavě z knížek série "Píseň Ohně a Ledu" od George R.R. Martina, který uctívá stvoření zvané "Utopený bůh" a křtí ostatní topením pod vodou a následným oživením.

  • Ikonka Víru byla originální ikonkou pro Crest of Crush Wraith, což byl buff získaný zabitím Ebonmawa na pre-updatovaném Twisted Treeline .

Aktuálně to ukazuje poškození pro JannaSquare.png Jannino Oko Bouřky.

Ikona pro Tajfun byla originální ikonkou pro Crest of Flowing Water, což byl buff získaný zabitím Ghast na pre-updatovaném Twisted Treeline

V síti Wikia

Náhodná Wiki