Fandom

Zápas

1 107stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře10 Share

League of Legends používá matematický systém pro vytváření zápasů hráčů stejné úrovně v Normal i Ranked hrách. Každému hráči je přiděleno číslo, jenž prezentuje jeho zkušenosti, ty se stanoví na základě výsledků jeho předchozích her. Toto číslo se nazývá Elo Rating. Systém pak sestaví hru s dvěma týmy dle průměru Ela hráčů, v rozmezí 50% šance na výhru obou týmů.

Základní priorityEditovat

  • Ochránit nové hráče od zkušených
  • Dodržení spravedlnosti a vytvoření konkurenceschopného zápasu
  • Vyhledání zápasu vůbec - žádné dlouhé čekáni
  • Vytvoření zápasu

Hráči jsou umístěni do skupin (dle typu hry: normal, solo/duo, premade ranked atd.). Z té skupiny systém hledá hráče pro vyrovnaný zápas, kdy mají oba týmý 50% šanci na výhru.

  • Určení síly: Pro solo hráče, je síla určena z jeho solo/duo Ela (pro ranked tým z ranked tým ela, pro normal z normal ela). Pokud je hráč v premade týmu, jeho elo je bráno jako průměr celého týmu a je zvýšeno dle počtu premade hráčů, to z důvodu aby dostali silnější soupeře, jelikož premade tým má taktickou výhodu.
  • Určení vhodných oponentů: Systém dává dohromady jen hráče s podobným Elem. Pokud uplyne určitý počet času, okruh hledáni ze zvětší, aby se zabránilou zdlouhavému čekání. Nový hráči mají ochranu, a často hrají taky jen s novými hráči.
  • Nalezení zápasu: Pokud systém sestaví skupinu hráčů s vhodným Elem, vytvoří se hra. Systém hru balancuje aby oba týmy měli 50% šanci na výhru.

Modifikovali jsme původní Elo systém, aby byl přizpůsoben týmovému hraní.

Rozlišení zápasůEditovat

Dělení dle spoluhráčůEditovat

  • PvE: hrajete proti botům (Co-op vs. AI, Tutorial, Custom).
  • PvP: hrajete proti lidem (PvP, Custom).

Herní modyEditovat

  • ARAM: Dva týmy ve složení 5v5 bojují na mapě, cílem je probít se přes bázi a zničit Nexus.
  • Basic tutorial: Naučíte se zde základy ovládání hry a šampiónů.
  • Battle training: Naučíte se zde mechanizmy hry.
  • Classic: Dva týmy ve složení 5v5 bojují na mapě, cílem je probít se přes bázi a zničit Nexus.
  • Dominion: Dva týmy ve složení 5v5 bojují na mapě, cílem je obsazovat body (věže), které ničí nepřátelský Krystal.
  • Hexakill: Dva týmy ve složení 6v6 bojují na mapě, cílem je probít se přes bázi a zničit Nexus.
  • One for All: Tým si hlasováním zvolí šampióna, kterého bude hrát. Dva týmy ve složení 5v5 bojují na mapě, cílem je probít se přes bázi a zničit Nexus.
  • Showdown: Dva týmy ve složení 2v2 nebo 1v1 bojují proti sobě na mapě Howling Abyss, cílem týmu je zničit věž nebo  zabít 100 minionů nebo zabít nepřátelského šampióna (2 při 2vs2).
  • Legenda o králi Porů: Dva týmy ve složení 5v5 bojují proti sobě na mapě Howling Abyss. Cílem hry je zničit Nexus. Bonusem je summoners spelly v podobé házení pora. Každý tým, který porem zasáhne 10x protivníka vyvolá Krále Porů.

MapyEditovat

Druhy výběruEditovat

  • All random: Všichni hráči dostanou náhodného hrdinu (koupeného nebo volně hratelného) a výběr je hned uzamčen, vidíte nepřátelský tým. Velmi málo času na změnění run, masteries a kouzel.
  • Blind pick: Všichni hráči si vybírají součastně, nevidíte výběr nepřátelského týmu.
  • Draft mode: První hráči v obou týmech (kapitáni) banují celkem 6 šampiónů (kteří se nebudou moci hrát, bany v pořadí ABBAAB), postupně si vybíráte hrdiny, vidíte nepřátelský tým. Spousta času na změnění run, masteries a kouzel.
  • Tournament draft: Podobný Draft modu, bany ABABAB.

V síti Wikia

Náhodná Wiki